خودخواهی عجیب کیلیان امباپه با این عکس فاش شد

کدخبر: ۵۲۳۰۱۵
تصویر منتشر شده از آمار پاس های مهم ارسال شده توسط مثلث مشهور MNM خودخواهی کیلیان امباپه در ترکیب پاری سن ژرمن را نشان می دهد.
خودخواهی عجیب کیلیان امباپه با این عکس فاش شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ورزش سه بر خلاف لیونل مسی و نیمار، کیلیان امباپه هرگز علاقه ای به همگاری در خط حمله با دو ستاره دیگر ندارد.

این تصویر، آمار پاس های مهم ارسال شده توسط مثلث مشهور و گران قیمت مثلث MNM را نشان می دهد. 

آنچه در این تصویر قابل توجه بوده، این است که کیلیان امباپه حتی یک پاس کلیدی هم برای لیونل مسی و نیمار ارسال نکرده است. این واقعیت بیانگر رقابت طلبی این ستاره فرانسوی و البته تا حدی خودخواهی کیلیان امباپه در ترکیب پاری سن ژرمن است.

امباپه خودخواه است، مسی و نیمار نه!/عکس

جالب اینجاست در این مدت لیونل مسی پنج و نیمار سه پاس گل برای این ستاره جوان ارسال کرده اند. در مجموع لیونل مسی در ۱۱ بازی ابتدایی خود در این فصل شش گل زده و شش پاس گل به ثبت رسانده است. نیمار که بهترین شروع سال های اخیر خود را تجربه می کند، آمار ۱۱ گل و ۸ پاس گل را ارائه کرده است. اما آمار در مورد کیلیان امباپه کاملا متفاوت است؛ او در ۹ بازی ۱۰ گل به ثمر رساند و حتی یک پاس گل نیز نداده است.

تقویم تیم تحت رهبری کریستوف گالتیه در هفته های آینده دشوار و سرنوشت ساز بوده و می تواند نقشی کلیدی در سرنوشت این تیم در نیم فصل اول داشته باشد؛ سه بازی در لیگ یک و دو مسابقه در لیگ قهرمانان اروپا. ابتدا پاری سن ژرمن در روز شنبه اول اکتبر میزبان نیس است. سپس آنها پنج روز بعد برابر بنفیکا و در لیسبون بازی می کند. پس از این دو دیدار، تیم فرانسوی بین هشت تا ۱۰ اکتبر به مصاف ریمس رفته و چند روز و این بار در خانه با بنفیکا روبرو خواهند شد. همچنین در اواسط این ماه، مسابقه کلاسیک فوتبال فرانسه بین پاری سن ژرمن و مارسی برگزار خواهد شد که تاریخ آن دیدار یکشنبه ۱۶ اکتبر تعیین شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید