قرارداد باورنکردنی کیلیان امباپه دروغ از آب درآمد؟

کدخبر: ۵۲۹۹۶۴
پی اس جی در واکنش به انتشار جزئیات قرارداد کیلیان امباپه در بیانیه ای اعلام کرد: باید اعلام کنیم که این خبر کاملا کذب است و حتی یکی از جزئیات آن هم صحت ندارند.
قرارداد باورنکردنی کیلیان امباپه دروغ از آب درآمد؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ورزش سه جزئیات منتشر شده از تمدید قرارداد کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، با پاری سن ژرمن نشان از هزینه هنگفت این باشگاه برای حفظ او دارد.

قرارداد امباپه با پی اس جی در تابستان 2022 به پایان می‌رسید و در حالی که بسیاری منتظر اعلام خبر پیوستن این بازیکن فرانسوی به رئال مادرید بودند، او تصمیم گرفت قرارداد جدیدی را با این باشگاه امضا کند. 

حالا روزنامه فرانسوی لو پاریزین خبر داده است که این ستاره فرانسوی در این قرارداد جدید دستمزدی هنگفت و باورنکردنی دریافت می‌کند که باعث شده است که او بالاترین دستمزد را در بین تمامی ورزشکاران تاریخ داشته باشد. 

این قرارداد شامل بندهای متعددی است که پاداش او را افزایش می‌دهد اما هیچ بندی برای دستاوردهای مهمی چون قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا یا دریافت جایزه توپ طلا در آن گنجانده نشده است. 

با این حال، پاداش امضای قراردادی به ارزش 200 میلیون یورو در این قرارداد در نظر گرفته شده است که در طول سه سال و حتی اگر این بازیکن از پی اس جی جدا شود پرداخت خواهد شد. 


همچنین بند وفاداری به ارزش 75 میلیون یورو در پایان هر فصل به این بازیکن پرداخت می‌شود و مبلغ آن هر سال افزایش پیدا می‌کند. 
گزینه تمدید قرارداد به مدت دو سال دیگر نیز در این قرارداد به چشم می‌خورد و نکته جالب اینجاست که تنها خود امباپه می‌تواند این بند را فعال کند. 
بسیاری معتقد هستند که امباپه تنها زمانی متقاعد شد که چنین قراردادی را با پاری سن ژرمن به امضا برساند که امانوئل ماکرون، رییس جمهور فرانسه، پا پیش گذاشت و از او خواست که به حضورش در این باشگاه ادامه دهد. 
قرارداد او با پی اس جی دو ساله است و این یعنی مدیران این باشگاه در پایان فصل جاری بار دیگر با خطر جدی جدایی این بازیکن در تابستان 2024 به عنوان بازیکن آزاد روبه‌رو هستند که می‌تواند باز هم آنها را درگیر نمایشی جدید کند. 

مفاد قرارداد امباپه تکذیب شد

همچنین به گزارش خبرآنلاین وب‌سایت پاری سن ژرمن با انتشار بیانیه‌ای، اخبار رسانه‌های فرانسوی مبنی بر دست‌مزد ناخالص 630 میلیون یورویی کیلیان ام باپه طی سه سال را تکذیب کرده است:

پی‌اس‌جی داستان‌های منتشر شده را تکذیب می‌کند و یکی از جزئیات منتشر شده هم صحیح نبوده است.

باشگاه پاری سن ژرمن از لوپاریزین بابت نشر اکاذیب شکایت خواهد کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید