ریچارلیسون از خالکوبی عجیبش رونمایی کرد/ عکس

کدخبر: ۵۴۱۶۷۴
ریچارلیسون ستاره تاتنهام از خالکوبی جالب روی کمرش رونمایی کرد.
ریچارلیسون از خالکوبی عجیبش رونمایی کرد/ عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فوتبالی ستاره برزیلی تاتنهام از خالکوبی بزرگ روی کمرش با حضور خودش در کنار دو اسطوره فوتبال برزیل یعنی نیمار و رونالدو نازاریو رونمایی کرد.

ستاره تاتنهام این خالکوبی را چهار روز پس از حذف برزیل توسط کرواسی از یک چهارم نهایی جام جهانی مورد رونمایی قرار داده است.

16709766264434

ریچارلیسون جام جهانی را با یک سوپرگل آغاز کرد که به نظر می رسد عنوان زیباترین گل مسابقات را کسب کند. ستاره تاتنهام در بازی برزیل و صربستان با یک ضربه قیچی برگردان تماشایی گلی زیبا را به ثمر رساند. این بازیکن امید زیادی داشت تا در کنار نیمار، وینیسیوس، پاکتا و سایر ستارگان سلسائو بتواند طلسم 20 ساله برزیل را بشکند و فاتح جام جهانی شود اما تلاش ها نتیجه بخش نبود چرا که برزیل در ضربات پنالتی از مسابقات کنار رفت و با درخشش دروازه بان کرواسی حذف شد.

ریچارلیسون حالا باید به تاتنهام برگردد و روی موفقیت در تیم انگلیسی تمرکز کند. این مهاجم هنوز در این فصل نتوانسته در لیگ انگلیس گل بزند و به نظر می رسد که انگیزه بالایی دارد تا فرم خوب خود در جام جهانی را به تیم کونته نیز منتقل کند و بتواند نمایش درخشانی از خود  در ادامه فصل ارائه بدهد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید