عصبانیت روزنامه دولت از اهدای گرمی به ترانه شروین حاجی‌ پور

کدخبر: ۵۵۳۷۶۴
اقتصادنیوز: شروین حاجی‌پور، خواننده ترانه «برای» به عنوان برنده جایزه «بهترین ترانه برای تغییر اجتماعی» در مراسم جایزه گِرَمی سال ۲۰۲۳ شده است.
عصبانیت روزنامه دولت از اهدای گرمی به ترانه شروین حاجی‌ پور

به گزارش اقتصادنیوز، ایران ارگان دولت در این مطلب نوشته است: برنده این جایزه در حالی توسط جیل بایدن، همسر رئیس‌ جمهور امریکا، اعلام شد که رسانه‌های غربی همواره مدعی بوده‌اند که فرهنگ و هنر را نباید به سیاست آلوده کرد.

همچنین بخش بهترین ترانه برای تغییر اجتماعی برای اولین بار در این مراسم گنجانده شده است که تا پیش از این چنین بخشی وجود نداشته است.

این موارد گویای آن است که جایزه اخیر تا چه حد سیاست زده بوده است. سابقه حضور همسر باراک اوباما در هنگام اعطای جایزه اسکار به فیلم ضدایرانی «آرگو» نیز نشان می‌دهد حضور خانواده سران امریکایی در اهدای جوایز ضدایرانی سابقه‌دار بوده است.

امریکایی‌ها و اپوزیسیون در ماه‌های اخیر تلاش کرده‌اند تا اغتشاشات که در میدان به نتیجه نرسیده را امتداد اجتماعی داده و به بهانه‌های گوناگون از آن یاد کنند. 

گفتنی است شروین حاجی‌پور که تا پیش از این با اجرای خود در یک برنامه پرمخاطب تلویزیونی شناخته شده بود پس از حواشی اخیر و خروج برخی سلبریتی‌ها از کشور اعلام کرد در ایران می‌مانم و اگر نقدی دارم، همینجا می‌گویم. رابرت مالی، نماینده ویژه امریکا در امور ایران نیز با «الهام بخش» نامیدن ترانه «برای»، دریافت جایزه گرمی را به شروین حاجی‌پور تبریک گفت.

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید