آتش سوزی در پاساژ آزادی اصفهان

کدخبر: ۵۵۶۵۸۵
اقتصادنیوز: مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان، با اعلام اینکه طبقه زیرزمین پاساژ آزادی چهارباغ‌ پایین اصفهان دچار آتش‌سوزی شده، گفت: تا این لحظه هیچ گزارشی مبنی بر مصدومیت یا فوت فردی گزارش نشده است.
آتش سوزی در پاساژ آزادی اصفهان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اعلام اینکه طبقه زیرزمین پاساژ آزادی چهارباغ‌ عباسی اصفهان دچار آتش‌سوزی شده است، گفت: تا این لحظه هیچ گزارشی مبنی بر مصدومیت یا فوت فردی گزارش نشده و در حال حاضر دود شدید طبقه‌های پاساژ را فرا گرفته است.

هشدار هواشناسی برای ۱۴ استان / احتمال سقوط بهمن و خیزش گردوخاک

منصور شیشه‌فروش در خصوص آخرین جزئیات از آتش‌سوزی پاساژ آزادی واقع در چهارباغ عباسی اصفهان، اظهار کرد: بعد از امروز دوشنبه، یکم اسفندماه، گزارشی مبنی بر آتش‌سوزی پاساژ آزادی چهارباغ اصفهان دریافت شد که طبقه زیرزمین این پاساژ دچار آتش‌سوزی شده است.

وی با اعلام اینکه بلافاصله پس از دریافت این گزارش از ۱۸ ایستگاه آتش‌نشانی نیروهای امدادی به محل حریق اعزام شدند و حریق اطفاء شد، افزود: اما متاسفانه در حال حاضر دود شدید، طبقه‌های پاساژ را فرا گرفته و تا این لحظه هیچ گزارشی مبنی بر مصدومیت یا فوت فردی گزارش نشده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: اکنون نیروهای امدادی در تلاش هستند تا دود حاصل از حریق را از پاساژ تخلیه کنند. همچنین در محل حادثه ازدحام ترافیک به وجود آمده که بلافاصله پلیس با حضور در محل در تلاش است تا کنترل ترافیک در آن منطقه به خوبی انجام شود.

شیشه فروش گقت: علت آتش سوزی هنوز در دست بررسی است و نتیجه آن اعلام می‌شود.

فرهاد کاوه آهنگران، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان درباره آخرین جزییات این آتش‌سوزی، اظهار کرد: در ساعت ۱۶:۰۵ دقیقه امروز، توسط تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی اصفهان، حریق پاساژ آزادی اصفهان گزارش شد که بلافاصله از ۸ ایستگاه و سپس از ۱۰ ایستگاه دیگر نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند تا از گسترش حریق جلوگیری کنند.  

وی افزود: پس از تلاش نیروهای امدادی آتش‌نشانی اصفهان حریق اطفاء شد و در حاضر آتش‌نشانان در تلاش هستند تا دود شدید پس از  حریق را از ساختمان خارج کنند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به خسارات این حادثه، گفت: امیدواریم این حادثه خسارت مالی کلانی نداشته باشند، خوشبختانه تا این لحظه خسارت جانی گزارش نشده، فقط چند مورد دودگرفتی بود که برای مردم یا آتش‌نشانان رخ داد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید