عضو هیات رئیسه مجلس:

مکانیسم ماشه فعال شود، پاسخ ایران پشیمان‌کننده‌ خواهد بود

کدخبر: ۵۵۷۱۳۰
عضو هیات رئیسه مجلس با اشاره به اظهارات اخیر وزیر خارجه رژیم صهیونیستی گفت: در صورت فعال‌سازی مکانیسم ماشه، ایران گزینه‌های روی میز زیادی برای مقابله با این اقدام دارد و پاسخ پشیمان‌کننده‌ای را به غرب خواهد داد.
مکانیسم ماشه فعال شود، پاسخ ایران پشیمان‌کننده‌ خواهد بود

ب‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ه گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، حسینعلی حاجی دلیگانی، عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اظهارات اخیر وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه آمریکا و اروپا مکانیسم ماشه را علیه ایران فعال می‌کنند، گفت: این گونه اظهارات مقامات رژیم صهیونیستی مصرف داخلی دارد و آنها برای جلب توجه و کسب آراء مردم این گونه مطالب را مطرح می‌کنند.

وی افزود: اگر آمریکا و اروپا دست به چنین اقدامی بزنند و مکانیسم ماشه علیه جمهوری اسلامی ایران را فعال کنند، باید بدانند که با واکنش جدی ایران مواجه خواهند شد.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: در صورت فعال‌سازی مکانیسم ماشه، جمهوری اسلامی ایران نیز گزینه‌های روی میز زیادی برای مقابله با این اقدام غربی‌ها دارد و پاسخ پشیمان‌کننده‌ای را به آنها خواهد داد.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: یکی از گزینه‌‌‌‌‌های روی میز ما برای مقابله با مکانیسم ماشه، قطع دسترسی آژانس به تأسیسات هسته‌ایمان است و غربی‌ها باید این موضوع را مدنظر داشته باشند.

وی افزود: موضوع غنی‌سازی یکی دیگر از گزینه‌های روی میز ما برای مقابله با مکانیسم ماشه غرب علیه جمهوری اسلامی ایران است.

وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در اظهارنظری عنوان کرده که آمریکا و اروپا در ماه سپتامبر و پیش از برگزاری نشست سالیانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد، مکانیسم ماشه را علیه ایران فعال خواهند کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید