زمان به پایان رسیدن جنگ اوکراین اعلام شد

کدخبر: ۵۶۸۳۷۷
وزیر دفاع انگلیس با ارزیابی تداوم جنگ اوکراین تا یک سال دیگر، ابراز امیدواری کرد که نظامیان کی‌یف بتوانند ضدحمله‌های مؤثری را علیه روسیه اجرا کنند.
 زمان به پایان رسیدن جنگ اوکراین اعلام شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، بن والاس، وزیر دفاع انگلیس بامداد امروز (چهارشنبه) پیش‌بینی کرد که جنگ اوکراین با روسیه احتمالا تا سال ۲۰۲۴ میلادی ادامه پیدا می‌کند.

والاس در مصاحبه با روزنامه «نیویورک تایمز» با ارزیابی تداوم جنگ اوکراین تا یک سال دیگر، ابراز امیدواری کرد که نظامیان کی‌یف بتوانند ضدحمله‌های مؤثری را علیه روسیه اجرا کنند.

او در این‌باره توضیح داد: «من خوشبین هستم که بین امسال تا سال آینده، اوکراین به حرکت و موقعیت قدرتمند خود ادامه خواهد داد. من همچنین فکر می‌کنم که باید واقع بین باشیم زیرا حتی یک لحظه جادویی هم وجود نخواهد داشت که روسیه سقوط کند».

از سوی دیگر «دنیس پوشیلین» سرپرست موقت جمهوری خودخوانده دونتسک گفته بود که کشورهای غربی اوکراین را برای انجام یک حمله متقابل به منظور توجیه تامین مالی و لجستیکی برای کی‌یف، تحت فشار گذاشته‌اند.

پیش از این، «جان کربی» «جان کربی» هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی در شورای امنیت ملی کاخ سفید نیز با حیاتی خواندن هفته‌ها و ماه‌های آینده برای اوکراین، گفته بود که آمریکا تلاش خواهد کرد تا هر آنچه که کی‌یف برای ضدحمله نیاز دارد را فراهم کند.

همزمان رسانه‌های روس از پیشروی نیروهای این کشور در ۴ جبهه نبرد با اوکراین و ادامه  نبردهای شدید برای تصرف کامل «باخموت» و «مارینکا» خبر می‌دهند. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید