پیام رهبر کره شمالی خطاب به پوتین

کدخبر: ۵۷۹۶۴۱
رهبر کره شمالی با اعلام حمایت تمام و کمال و ابراز همبستگی با مردم روسیه، برای آنها و رئیس جمهور این کشور آرزوی سعادت و پیروزی کرد.
پیام رهبر کره شمالی خطاب به پوتین

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در پیامی تلگرامی برای ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، ضمن اعلام حمایت و ابراز همبستگی تمام با مردم روسیه که از حق حاکمیت و آینده خود دفاع می‌کنند، برای پوتین آرزوی پیروزی کرد.

خبرگزاری مرکزی کره (KCNA) به نقل از جونگ اون نوشت: این روزها، نبرد مردم روسیه علیه تهدیدها و چالش‌های فزاینده نیروهای متخاصم که در تلاشند تا حاکمیت، امنیت و زندگی صلح‌آمیز این کشور را تضعیف کنند، وارد مرحله حیاتی شده است.

رهبر کره شمالی با اشاره به اینکه مردم کره شمالی در نبرد روسیه برای حفاظت از حاکمیت و منافع ملی‌اش، کاملا حامی و متحد مسکو است، افزود: عدالت همیشه پیروز خواهد شد و مردم روسیه همچنان به تاریخ پیروزشان خواهند بالید.

وی همچنین یادآور شد که دوستی بین دو کشور (کره شمالی و روسیه) به یک «دارایی راهبردی ارزشمند» بدل شده است. به گفته کیم جونگ اون، او اماده است تا روابط خوب و حسن همجواری و همکاری راهبردی بین پیونگ‌یانگ و مسکو را تقویت کند.

رهبر کره شمالی، در پایان برای پوتین، سلامت و موفقیت بزرگ و برای مردم روسیه، سعادت، پیشرفت و پیروزی ابدی را آرزو کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید