نتانیاهو: به دوستان آمریکایی خود گفته‌ایم که توافق هسته‌ای با ایران غیرقابل قبول است

کدخبر: ۵۸۰۹۸۲
نخست وزیر اسرائیل گفت: به دوستان آمریکایی خود گفته‌ایم که توافق هسته‌ای با ایران غیر قابل قبول است و برای دفاع از خود به تنهایی هر کاری را در برابر هر تهدیدی انجام خواهیم داد!».
نتانیاهو: به دوستان آمریکایی خود گفته‌ایم که توافق هسته‌ای با ایران غیرقابل قبول است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، بنیامین نتانیاهو امروز یکشنبه ضمن بازدید از صنایع هوایی ارتش رژیم صهیونیستی، مجددا ایران را به تلاش برای دستیابی به سلاح هسته‌ای متهم کرد و گفت که «اسرائیل مصمم به جلوگیری از گسترش سلاح هسته‌ای ایران است!».

نتانیاهو در جوسازی تازه علیه ایران و با فرار رو به جلو برای انحراف افکار عمومی از اوضاع نابسامان داخلی اراضی اشغالی که هر هفته شاهد اعتراضات علیه کابینه اوست، افزود: «به دوستان آمریکایی خود گفته‌ایم که توافق هسته‌ای با ایران غیر قابل قبول است و برای دفاع از خود به تنهایی هر کاری را در برابر هر تهدیدی انجام خواهیم داد!».

نخست وزیر رژیم صهیونیستی این ادعاهای تکراری را در حالی مطرح می‌کند که فلسطین اشغالی از زمان روی کار آمدن او در رأس قدرت طی پنج ماه اخیر، مدام در حال تنش و بحران ناشی از تظاهرات و اعتراضات گسترده علیه کابینه اوست.

نتانیاهو که از سال‌ها پیش به اتهام فساد، رشوه و خیانت در امانت تحت محاکمه قضایی قرار دارد، بنا دارد با طرح موسوم به «اصلاح نظامی قضایی» که اپوزیسون از آن به عنوان «کودتای قضایی» یاد می‌کند، از محاکمه فرار کند و به دنبال این طرح، سرزمین‌های اشغالی شاهد تظاهرات هفتگی است.

در طرح کابینه نتانیاهو موسوم به اصلاح قانون قضایی، از اختیارات دستگاه قضایی این رژیم کاسته و در مقابل قدرت و جایگاه قوه مجریه و مقننه در این رژیم تقویت خواهد شد.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید