اثرات معجزه‌آسای این غذاها در افزایش طول عمر!

کدخبر: ۵۸۸۱۲۶
اقتصادنیوز: یافته‌های جدید محققان نشان می‌دهد، مصرف غذاهای سازگار با محیط زیست می‌تواند به کاهش خطر مرگ ناشی از سرطان، بیماری‌های قلبی، بیماری‌های تنفسی و بیماری‌های عصبی کمک کند.
اثرات معجزه‌آسای این غذاها در افزایش طول عمر!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از سیناپرس، نتایج تحقیقات پیشین نشان داده بود، غلات کامل، میوه ‌ها، سبزیجات غیر نشاسته ‌ای، آجیل و روغن‌ های غیراشباع هم برای سلامتی و هم برای محیط زیست سودمند هستند. یافته ‌های اخیر محققان، نشان داد:مصرف غذاهای سازگار با محیط زیست، می ‌تواند به کاهش خطر مرگ ناشی از سرطان، بیماری ‌های قلبی، بیماری ‌های تنفسی و بیماری ‌های عصبی کمک کند.

مصرف جداگانه هر ویتامین بهتر است یا مولتی‌ویتامین؟

با توجه به شواهد موجود، غذاهای گیاهی علاوه بر این که خطر ابتلا به بیماری‌ های مزمن مانند بیماری ‌های قلبی، سرطان روده بزرگ، دیابت و سکته مغزی را کاهش می دهند، با کاهش اثرات مخرب بر محیط‌ زیست، مانند مصرف آب، آلودگی مواد غذایی و انتشار گازهای گلخانه ای مرتبط هستند.

به طور کلی، محققان دریافتند: افرادی که رژیم غذایی آنها با محیط زیست سازگار تر بود، ۲۵ درصد کمتر، در معرض مرگ و میر به هر علتی قرار داشتند. یافته ها همچنین نشان داده اند که خطر مرگ ناشی از سرطان یا بیماری های قلبی عروقی، بیماری های عصبی و بیماری های تنفسی در این افراد، به ترتیب، ۱۵٪، ۲۰٪ و ۵۰٪ کمتر بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید