آتش‌سوزی گسترده در کارخانه «پتروپالایش گهر دورود»

کدخبر: ۵۸۹۸۶۵
اقتصادنیوز: چهار مخزن از مجموع ۳۲ مخزن موجود در کارخانه "پتروپالایش گهر دورود" دچار حریق شد.
آتش‌سوزی گسترده در کارخانه «پتروپالایش گهر دورود»

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، استاندار لرستان گفت: چهار مخزن از مجموع ۳۲ مخزن موجود در کارخانه "پتروپالایش گهر دورود" دچار آتش سوزی شد اما روند مهار آتش‌سوزی به خوبی پیش می‌رود.

فرهاد زیویار اظهار داشت: تاکنون به غیر از خساراتی که به محل آتش‌سوزی وارد شده است، مشکل خاصی پیش نیامده و روند اطفای حریق به خوبی پیش می‌رود.

سقوط هواپیمای آب نشین در روسیه/چند نفر کشته شدند؟

وی با اشاره به اعلام آماده‌باش به ساکنان روستای "داریاب" مجاور شهرک صنعتی دورود، تصریح کرد: تیم‌های واکنش سریع و بحران در موقعیت مستقر بوده و عملیات اطفای حریق همچنان ادامه دارد.

استاندار لرستان با اشاره به مصدوم شدن ۲ نفر در حادثه آتش‌سوزی این کارخانه، بیان کرد: یک نفر از این افراد دچار ۳۰ درصد سوختگی شده است که به بیمارستان هفت تیر دورود منتقل شد و یک نفر هم دچار تنگی نفس شد که حال عمومی وی رضایت‌بخش است.

زیویار افزود: برای مهار آتش‌سوزی علاوه بر تجهیزات شهرستان دورود، از تجهیزات شهرستان‌های ازنا، الیگودرز، بروجرد و خرم‌آباد نیز استفاده شده و همچنین تجهیزات پتروشیمی اراک و پالایشگاه شازند نیز به کار گیری شده است.

استاندار با بیان اینکه تاکید ما در ستاد مدیریت بحران جلوگیری از سرایت آتش به سایر مخازن کارخانه است، افزود: تا زمان اتمام عملیات مهار آتش، حالت آماده‌باش همچنان ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، از ساعت ۱۱ صبح امروز یک شرکت تولیدمواد بنزینی (نفتا) در شهرک صنعتی دورود دچار حریق شد و تلاش برای اطفای آن همچنان ادامه دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید