بایدن، ترامپ را به سخره گرفت!

کدخبر: ۵۹۴۰۵۸
اقتصادنیوز: جو بایدن در پیام توییتری دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا را به باد تمسخر گرفت.
بایدن، ترامپ را به سخره گرفت!

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از مهر، جو بایدن، رئیس جمهور کنونی ایالات متحده، همزمان با بازداشت دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا، با انتشار توئیتی وی را مورد تمسخر قرار داد.

روسیا الیوم گزارش داد، بایدن در این توئیت عکسی از خود و کامالا هریس، معاون رئیس جمهور آمریکا که برای پویش انتخاباتی وی در سال ۲۰۲۴ تهیه شده را منتشر کرد.

رئیس جمهور کنونی ایالات متحده با بکار بردن کلمه «امروز» (اشاره به روز بازداشت ترامپ) نوشت: فارغ از هر چیزی، فکر می‌کنم امروز روز بزرگی برای تقدیم به پویش انتخاباتی من است.

این در حالی است که دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا نیز با انتشار عکسی که در مدت‌زمان کوتاه بازداشت وی در زندان شهر فولتون کانتی ایالت جورجیا از وی گرفته شده بود به شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) بازگشت.

وی روز جمعه در نخستین پست خود در این شبکه اجتماعی پس از تعلیق حساب کاربری وی در ژانویه ۲۰۲۱ با انتشار عکس خود در زندان شهر فولتون کانتی که نخستین عکس کیفری یک رئیس جمهور آمریکا در تاریخ ایالات متحده به شمار می‌آید نوشت: مداخله در انتخابات… هرگز تسلیم نشو!

گفتنی است دادگاه قضائی ایالت جورجیا با صدور کیفرخواست قضائی علیه ترامپ و ۱۸ تن دیگر از نزدیکانش، ترامپ را متهم به مداخله و باج گیری در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ به نفع خود کرد.

پیش از این ۳ پرونده کیفری دیگر علیه رئیس جمهور پیشین آمریکا به جریان افتاده بود، اما این پرونده که چهارمین پرونده قضایی ترامپ است، حاوی جدی‌ترین اتهام‌ها علیه اوست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید