اعمال محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال

کدخبر: ۵۹۶۱۳۶
اقتصادنیوز: محدودیت‌های ترافیکی به‌مناسبت اربعین حسینی و پایان هفته در جاده‌های شمال آغاز شده و تا روز شنبه ادامه دارد.
اعمال محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، «یدالله جهان‌تاب» رئیس پلیس راه مازندران امروز درباره وضعیت ترافیکی محورهای شمال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: شاهد ترافیک سنگینی در محور کندوان و ترافیکی پرحجم در محور هراز هستیم.

وی با اشاره به اینکه محدودیت‌های ترافیکی به‌مناسبت اربعین  و پایان هفته در جاده‌های شمال آغاز می‌شود، افزود: ممنوعیت تردد کامیون و کامیونت از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز سه‌شنبه و ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه، جمعه و شنبه از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد تمامی تریلی از محور هراز ممنوع است، اضافه کرد: از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روزهای جمعه ۱۷ و شنبه ۱۸ شهریور ماه امسال در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از شمال به جنوب به‌صورت مقطعی یک‌طرفه خواهد بود.

جهان‌تاب به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان اشاره کرد و گفت: تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور کندوان از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای دوشنبه، سه‌شنبه، چهارشنبه و پنج‌شنبه از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از کرج میدان امیر کبیر آزادراه تهران شمال به سمت مرزن آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور کندوان از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای جمعه ۱۷ و شنبه ۱۸ شهریور ماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران- شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران یادآور شد: پیش‌بینی ما این است که طی ساعات آینده بر حجم ترافیک در مسیرهای ورودی محورهای شمال افزوده شود.

جهان‌تاب گفت: اعمال محدودیت یک‌طرفه درصورت ترافیک سنگین در محورهای هراز و کندوان اجرا می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید