رفتار عجیب و غریب بایدن در مراسم کهنه‌سربازان آمریکا+فیلم

کدخبر: ۵۹۶۴۶۴
اقتصادنیوز : رئیس‌جمهور ۸۰ ساله ایالات متحده این‌بار با ترک نابهنگام و سریع سالن مراسم بزرگداشت کهنه‌سربازان جنگ ویتنام حاشیه ساز شد.
رفتار عجیب و غریب  بایدن در مراسم کهنه‌سربازان آمریکا+فیلم

به گزارش اقتتصادنیوز به نقل از فارس، «جو بایدن» رئیس‌جمهور ۸۰ ساله آمریکا از زمان آغاز ریاست‌جمهوری خود با گاف‌های متعدد و رفتارهای عجیب و غریب، سؤالات زیادی را در خصوص سلامت ذهنی و جسمانی خود در بین افکار عمومی به وجود آورده است.

روزنامه آمریکایی «نیویورک‌پست» در همین راستان گزارش کرد که بایدن روز گذشته (سه‌شنبه) به دلیل ترک فوری اتاق شرقی کاخ سفید قبل از اتمام مراسم اهدای مدال افتخار به کهنه‌سربازان جنگ ویتنام به بی‌احترامی شدید به نظامیان بازنشسته آمریکا متهم شد.

رئیس‌‌جمهور ایالات متحده پس از بستن بالاترین نشان نظامی کشور بر گردن «لری تیلور» نظامی بازنشسته ۸۱ ساله آمریکایی، قبل از آن‌که متن اختتامیه مراسم توسط «ویلیام گرین» ژنرال آمریکایی قرائت شود، به سرعت بدون توجه به حاضرین مراسم، سالن را ترک کرد.

در پی این اقدام اهانت‌آمیز رئیس‌جمهور آمریکا، کهنه‌سربازان آمریکایی به شدت از بایدن انتقاد کردند و گفتند که رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا بی‌احترامی بیش‌ از حدی از خود نشان داد.

«شان ریان» از اعضای سابق یگان ویژه نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا (SEAL) در واکنش به این رفتار بایدن گفت: «....فرانسوی مرا ببخشید اما چه آدم احمق خرفتی. عدم احترام مداوم بایدن به همه تأسف‌بار است».

این رفتار جدید بایدن این سؤال را برانگیخت که آیا ترک سالن از پیش برنامه‌ریزی شده بود یا یک مورد دیگر از رهبر سرگردان آمریکا بوده است که نمی‌دانست پس از سخنرانی به کدام سمت برود.

پیش‌تر نیز بایدن در برخی مراسم‌ها به طور سرگردان به این سمت و سو می‌رود و ناگهان افرادی که در اطرافش هستند به کمک او شتافته‌اند تا به او مسیر را نشان بدهند و بگویند که باید چه اقدامی انجام دهد.

کاخ سفید تاکنون به درخواست رسانه‌ها برای اظهارنظر درباره این رفتار عجیب و غریب بایدن پاسخ نداده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید