افشای رژیم غذایی عجیب همسر دیوید بکهام

کدخبر: ۵۹۹۹۴۱
اقتصادنیوز: دیوید بکهام ستاره محبوب دنیای فوتبال مدعی شده است که همسرش ویکتوریا بیش از 25 سال است که یک وعده غذایی تکراری می خورد.
افشای رژیم غذایی عجیب همسر دیوید بکهام

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از وقت صبح، دیوید بکهام، ستاره سابق تیم فوتبال انگلیس در پایان فصل ۲۰۱۳-۲۰۱۲ با پیراهن تیم پاری سن ژرمن از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

توصیه‌های دیوید بکهام به بازیکن زن انگلیس

اما با گذشت سال‌ها او همچنان یکی محبوب ترین بازیکنان فوتبال است که اغلب مخاطبان فوتبالی حالا او و همسرش ویکتوریا را به عنوان یک زوج مشهور و پر طرفدار در شبکه های اجتماعی دنبال می کنند.

قیمت خودرو فِراری دیوید بکام فضایی شد!+ عکس

البته ویکتوریا آدامز از سال ۱۹۹۹ نام خانوادگی اش را به نام همسر خود بکهام تغییر داد و اکنون سال هاست که با این نام در جوامع بین المللی شهرت پیدا کرده است.

در همین خصوص حالا این ستاره پیشکسوت جزئیات عجیبی از زندگی شخصی اش را درباره همسرش ویکتوریا در فضای مجازی منتشر کرده که با تعجب کاربران همراه بوده است.

عکس/ افشاگری باورنکردنی دیوید بکهام درباره رژیم غذایی عجیب همسرش ویکتوریا او در تازه ترین مصاحبه اش که به صورت یک مستند چهار قسمتی جدید در نتفلیکس منتشر خواهد شد گفته است:

«متاسفانه من با کسی ازدواج کرده ام که در 25 سال گذشته فقط یک وعده غذا را به صورت تکراری خورده است.

همچنین او مدعی شده که از زمانی که او ویکتوریا را ملاقات کرده، او فقط ماهی کبابی، سبزیجات بخارپز می خورد، و به ندرت از این رژیم منحرف شده است.»

اعتیاد عجیب پسر ارشد “دیوید بکهام” به خالکوبی از کنترل خارج شد!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، بروکلین بکهام سر تازه تراشیده و مجموعه خالکوبی‌های خود را به نمایش گذاشت. آقای سرآشپز برای کمی خرید از خانه بیرون آمده بود.

 

بروکلین بکهام هنگام خرید در مزارع بریستول در غرب هالیوود، بسیار شیک به نظر می‌رسید.

بروکلین، پسر ارشد دیوید و ویکتوریا بکهام، برای آخرین حضور عمومی خود به سراغ لباس غیر رسمی رفت. او یک تی شرت کرم از برند فرد پِری و یک شلوار گشاد مشکی پوشیده بود. او همچنین یک دستبند زنجیر طلای ساده به دست داشت.

بازوها، گردن و دست‌های بروکلین با خالکوبی پوشانده شده است. بسیاری از خالکوبی‌های بروکلین به همسرش نیکولا پلتز تقدیم شده است.

در اوایل سال جاری، بروکلین اعتراف کرد که به ادای احترام به نیکولا در قالب انجام دادن خالکوبی‌های مختلف «معتاد» است.

این زوج ممکن است به تازگی اولین سالگرد ازدواج خود را جشن گرفته باشند، اما بروکلین گفت که او در حال حاضر 70 خالکوبی به افتخار همسر یا خانواده‌اش دارد.

او گفت که همسر بازیگر 28 ساله‌اش، هر بار که او را با یک خالکوبی جدید غافلگیرش می‌کند، گریه می‌کند.

اخیراً، بروکلین تصویر بزرگی از چهره همسرش روی بازوی خود خالکوبی کرده است.

از طرفی دیوید بکهام فوتبالیست سابق قرار است به زودی در یک مستند چهار قسمتی، بخشی جدید از زندگی حرفه‌ای و خانوادگی خود به طرفداران بدهد.

این مستند دیوید را از دوران زندگی در طبقه کارگر در شرق لندن تا دوران حرفه‌ای باورنکردنی او به عنوان یک فوتبالیست موفق دنبال می‌کند.

صحنه‌هایی از این مستند جنجالی نشان می‌دهد که ویکتوریا و دیوید در ابتدا سعی می‌کردند عشق خود را پنهان کنند و دیوید در مورد تشخیص اختلال وسواس خود صحبت می‌کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید