ضربه سنگین روسیه به ارتش اوکراین/ انبار مهمات منهدم شد!

کدخبر: ۶۰۰۲۲۴
اقتصادنیوز: وزارت دفاع روسیه از دفع ۷ حمله ارتش اوکراین در محورهای مختلف درگیری خبر داد.
ضربه سنگین روسیه به ارتش اوکراین/ انبار مهمات منهدم شد!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، وزارت دفاع روسیه آخرین تحولات میدان نبرد با اوکراین را اعلام کرد.

اوکراین زمان به پایان رسیدن جنگ را اعلام کرد

اسپوتنیک گزارش داد، وزارت دفاع روسیه روز دوشنبه در گزارش روزانه خود اعلام کرد که ۷ حمله ارتش اوکراین در محور دونتسک به دست نیروهای روسی دفع شد. در این محور نیروهای ارتش اوکراین حدود ۴۴۵ نظامی خود را از دست دادند. همچنین یک انبار مهمات ارتش اوکراین در دونتسک منهدم شد.

حمله پهپادی اوکراین به کریمه/ روسیه واکنش نشان داد

بنا به اعلام وزارت دفاع روسیه، در درگیری در محور دونتسک جنوبی، حدود ۱۲۵ نیروی نظامی ارتش اوکراین کشته شدند.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نیروهای روسیه ۲ حمله ارتش اوکراین در محور زاپروژیا را دفع کرد. در اثر درگیری ها در این محور نزدیک به ۱۰۰ نظامی ارتش اوکراین کشته شدند. یک تانک ارتش اوکراین نیز به دست نیروهای روسیه منهدم شد.

بنا به گزارش وزارت دفاع روسیه، در نتیجه درگیری ها در محور خرسون حدود ۹۰ نیروی نظامی اوکراینی کشته شدند. دو تانک و دو دستگاه هویتزر دی -۳۰ ارتش اوکراین نیز در این محور منهدم شد.

لازم به ذکر است رئیس جمهور روسیه ۲۴ فوریه (پنجم اسفند ۱۴۰۰) در نطقی تلویزیونی اعلام کرد که در واکنش به درخواست دونباس (دونتسک و لوهانسک) در شرق اوکراین و همچنین به منظور «نازی‌زدایی و غیرنظامی‌کردن اوکراین»، فرمان آغاز «عملیات ویژه نظامی» در اوکراین را صادر می‌کند تا از مردمی که هشت سال مورد سوءاستفاده و نسل‌کشی رژیم کی‌یف بودند، حفاظت کند و اوکراین از وجود «نئونازی‌ها» پاکسازی شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید