متلاشی شدن یک میهمانی مختلط شبانه/ محل برگزاری میهمانی پلمب شد/چند نفر بازداشت شدند؟

کدخبر: ۶۰۰۲۸۴
اقتصادنیوز: فرمانده انتظامی تفرش استان مرکزی از دستگیری ۱۰ مرد و زن در یک میهمانی مختلط شبانه خبر داد.
متلاشی شدن یک میهمانی مختلط شبانه/ محل برگزاری میهمانی پلمب شد/چند نفر بازداشت شدند؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی تفرش استان مرکزی با اشاره به دستگیری ۱۰ مرد و زن در یک میهمانی مختلط شبانه در یکی از روستاهای این شهرستان، از پلمب محل برگزاری این مراسم خبر داد.

سرهنگ سعید فراهانی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی تفرش، در پی رصد اطلاعاتی انجام شده از برگزاری یک میهمانی مختلط شبانه در یکی از روستاهای این شهرستان مطلع شدند.

وی به دستگیری ۱۰ مرد و زن در این میهمانی مختلط شبانه اشاره و خاطر نشان کرد: به دستور مقام قضائی، محل برگزاری این میهمانی پلمب شد.

درگیری طایفه‌ای خونین در اهواز/ چند خانواده یکدیگر را به رگبار بستند+ فیلم

فرمانده انتظامی شهرستان تفرش در پایان با تأکید بر وظیفه قانونی پلیس در دفاع از ارزش های اسلامی و اخلاقی در جامعه افزود: متهمان دستگیر شده در این عملیات پلیسی پس از تشکیل پرونده مقدماتی، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

توقیف محموله پارچه در محلات

فرمانده انتظامی شهرستان محلات از توقیف ۱۴۰طاقه انواع پارچه خارجی قاچاق، به ارزش تقریبی ۱۳ میلیارد ریال در شهرستان محلات خبر داد.

سرهنگ رضا جنتی در تشریح این خبر بیان کرد: در تداوم طرح‌های عملیاتی پلیس، مأموران انتظامی شهرستان محلات، در تحقیقاتی از تردد یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق در سطح محورهای مواصلاتی این شهرستان با خبر شده و بلافاصله برنامه‌ریزی لازم را برای شناسایی و توقیف آن، آغاز کردند.

وی خاطرنشان کرد: سرانجام مأموران انتظامی در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان،کامیون مورد نظر و خودرو اسکورت آن را شناسایی و در عملیاتی هدفمند موفق به متوقف کردن آنها شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان محلات با اشاره به کشف ۱۴۰طاقه انواع پارچه خارجی قاچاق، فاقد هرگونه مدارک معتبرگمرکی در بازرسی مأموران از این کامیون توقیفی اظهار داشت: ارزش تقریبی این محموله قاچاق، از سوی کارشناسان ۱۳ میلیارد ریال تعیین شده است.

سرهنگ جنتی با اشاره به حمل این محموله قاچاق توقیفی از یکی از استان‌های جنوبی به مقصد تهران افزود: در این عملیات یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده قضائی، برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید