فوری/ حمله سنگین حماس به اسرائیل/ عسقلان موشک‌باران شد+فیلم

کدخبر: ۶۰۳۲۷۵
اقتصادنیوز: همزمان با ساعت پنج بعد از ظهر به وقت محلی، نیروهای حماس شهر عسقلان را هدف حملات راکتی قرار دادند.
فوری/ حمله سنگین حماس به اسرائیل/ عسقلان موشک‌باران شد+فیلم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، منابع خبری اسرائیلی و فلسطینی از موشک‌باران گسترده شهر عسقلان در فلسطین اشغالی خبر دادند.

موضع تند سید محمد خاتمی علیه اسرائیل/ خاتمی حماس را ستود

خبرگزاری سبق-۲۴ گزارش داد، همزمان با ساعت پنج بعد از ظهر به وقت محلی، نیروهای مقاومت شهر عسقلان را هدف حملات راکتی قرار دادند.

فوری/ تماس اضطراری از اسرائیل به آمریکا/ نتانیاهو از بایدن کمک خواست

ابوعبیده  سخنگوی گردانهای القسام ساعاتی پیش در پاسخ به حملات هوایی اسرائیل به مردم ساکن غزه اعلام کرد که به‌زودی شهرک عسقلان را زیر آتش خواهد گرفت.

ابوعبیده تأکید کرد: در پاسخ به جنایت دشمن در کوچاندن اجباری مردم ما از چندین منطقه در نوار غزه، به ساکنان شهر اشغالی عسقلان تا ساعت ۱۷ مهلت می‌دهیم که آن را ترک کنند. ما هشدار دادیم و مسئولیتی هم نداریم.

ارتش اسرائیل در چهارمین روز عملیات مقاومت فلسطین موسوم به طوفان الاقصی، امروزجدیدترین شمار تلفات نیروهای خود را ۹۰۰ کشته و ۲۷۴۱ زخمی اعلام کرد.

این در حالی است که منابع فلسطینی شمار قربانیان حملات اسرائیل به نوار غزه در پاسخ  به عملیات طوفان الاقصی که از روز شنبه (۷ اکتبر) آغاز شده را ۶۸۷ شهید از جمله ۱۴۰ کودک اعلام می‌‌کنند. 

 وزارت بهداشت فلسطین نیز امروز اعلام کرد که با تشدشد حملات اسرائیل به نوار غزه، شمار شهدای فلسطینی به ۷۰۴ تن رسیده و ۳۹۰۰ نفر دیگر هم مجروح شده‌اند.

جنبش مقاومت اسلامی حماس، صبح روز شنبه ۷ اکتبر، اراضی اشغالی از جمله تل‌آویو، اشدود و عسقلان را با صدها موشک و راکت هدف حمله قرار داد و درگیری‌ها که تاکنون ادامه دارد، منجر به هلاکت هزاران اسرائیلی شده است. اسرائیل به اسارت دست‌کم ۱۰۰ صهیونیست به دست نیروهای مقاومت فلسطین اعتراف کرده است. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از معاملات بازار سرمایه؛

      اقتصادنیوز: در معاملات یکشنبه، ۵۹ نماد صف خرید داشتند و ۷۱ نماد با صف‌ فروش مواجه بودند. مجموع ارزش صف‌های خرید با افت…

    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید