ارتش اسرائیل: 4 هزار تن بمب بر سر غزه ریختیم

کدخبر: ۶۰۳۶۱۸
اقتصادنیوز: سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در سخنانی گفت که نیروی هوایی این رژیم در شش روز گذشته حدود شش هزار بمب به وزن چهار هزار تن بر سر مردم غزه ریخته است.
ارتش اسرائیل: 4 هزار تن بمب بر سر غزه ریختیم

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از فارس، به نوشته الجزیره، او گفت که در این مدت بیش از ۳۶۰۰ نقطه از جمله مراکز فرماندهی، مدیریت و زیرساخت‌های حماس هدف حملات قرار گرفته‌اند؛ او البته اشاره به بمباران بی هدف صدها خانه مسکونی و کشتار زنان و کودکان نکرد که به هیچ هدف نظامی تلقی نمی‌شود.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه عصر امروز خبر داد که آمار شهدای حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه به ۱۴۱۷ نفر افزایش یافته است؛ طبق این گزارش ۶۲۶۸ نفر نیز مجروح شده‌اند و همچنین نیمی از آمار شهدا از میان زنان و کودکان هستند؛ به طوریکه۴۴۷ کودک و ۲۴۸ زن تاکنون به شهادت رسیده‌اند.

به گفته این وزارتخانه تاکنون ۱۰ نفر از پرسنل شاغل در بخش‌های بیمارستانی و درمانی نیز در پی این حملات شهید شده‌اند.

یک مقام ارشد حماس در غزه به شهادت رسید

طبق آمار سازمان ملل نیز بیش از ۲۵۴۰ واحد مسکونی به طور کامل منهدم شده‌اند و حدود ۳۳۸ هزار نفر نیز مجبور شده‌اند خانه‌هایشان را ترک کنند.

جنگنده‌های رژیم اشغالگر، صبح امروز بار دیگر بندر غزه را بمباران کرد. ارتش رژیم صهیونیستی، امروز اعلام کرد: «صبح پنجشنبه یک "حمله گسترده" دیگر را انجام دادیم و عمدتا تاسیسات حماس در منطقه ساحلی نوار غزه را هدف قرار دادیم».

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید