فوری/ ادعای اسرائیل درباره نفوذ به غزه!/ حمله زمینی آغاز شد؟

کدخبر: ۶۰۵۵۲۸
اقتصادنیوز: سخنگوی ارتش اسرائیل در سخنانی مدعی نفوذ نظامیان اسرائیل به غزه شد.
فوری/ ادعای اسرائیل درباره نفوذ به غزه!/ حمله زمینی آغاز شد؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، شبکه الجزیره به نقل از سخنگوی ارتش اسرائیل اعلام کرد که نیروی زمینی ارتش اسرائیل به مناطقی در غزه نفوذ کرده است.

اعتراف رادیو اسرائیل درباره حمله زمینی به غزه/ منتظر نیروهای آمریکایی هستیم

طبق ادعای سخنگوی ارتش اسرائیل این اقدام در راستای جست‌وجوی اسیران در نوار غزه انجام شده است.

وزیر اسرائیل ایران را تهدید کرد/ اگرحزب‌الله اشتباه کند، ایران را می‌زنیم

سخنگوی ارتش اسرائیل درحالی مدعی چنین اقدامی شده است که گردان‌های شهید «عزالدین قسام» شاخه نظامی جنبش حماس یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک نیروی زرهی ارتش رژیم اشغالگر با عبور چند متر از دیوار مرزی در شرق خان یونس وارد نوار غزه شد که در دام نیروهای مقاومت افتاد و پس از آن، نیروهای دشمن مجبور به عقب‌نشینی شدند.

در این بیانیه آمده است: رزمندگان شاخه نظامی حماس در این عملیات، فورا نیروی نفوذی دشمن را محاصره کرده و ۲ بولدزر و یک تانک نیروی زرهی دشمن را منهدم کردند.

اسرائیل طی روزهای گذشته خواستار خروج بیش از یک میلیون ساکن شمال نوار غزه از این منطقه در راستای فراهم کردن زمینه آغاز عملیات زمینی در این باریکه شده است.

تهدیدهای اسرائیل به حمله زمینی در غزه پاسخ مقاومت را به همراه داشته است و در همین راستا «ابو حمزه»، سخنگوی نظامی گردان‌های القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی هفته گذشته در این باره خاطرنشان کرد که مبارزان فلسطین از ورود ارتش اسرائیل به غزه استقبال می‌کنند چراکه یک جهنم وسیع را برای نیروهای آن تدارک دیده‌اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید