27 خانه پلمب شد+ حمله پلیس به محله هرندی+ فیلم

کدخبر: ۶۰۸۷۷۴
اقتصاد نیوز : سردار محمدیان فرمانده انتظامی پایتخت از پلمب ۲۷ منزل پلاک قرمز و جمع آوری ۱۴۰۰ تبعه خارجی خبر داد.
27 خانه پلمب شد+ حمله پلیس به محله هرندی+ فیلم

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از فارس، امروز چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی پایتخت در محل کلانتری ۱۱۶ مولوی در جمع خبرنگاران به طرح پاکسازی مناطق آلوده تهران اشاره و اظهار داشت: اقدامات مستمری برای پاکسازی محدوده شوش، هرندی و دروازه غار از لوث معتادان متجاهر از ۲۶ بهمن پارسال آغاز شده که همچنان ادامه دارد.

رقص مرگ معتادان در کمپ آتشین

فرمانده انتظامی پایتخت به تأکید فرمانده کل انتظامی کشور اشاره و از جمع آوری مستمر معتادان و مزاحمان نوامیس خبر داد و گفت: اگرچه مردم دیگر معتادان را در این محله‌ها نمی‌بینند اما شب یا برخی اوقات، این معتادان تردد داشته یا در خانه‌های موسوم به پلاک قرمز پاتوق می‌کنند.

وی اعلام کرد: با همکاری دستگاه قضائی و شهرداری توانستیم پاتوق این افراد را که مکان‌های پنهان بوده شناسایی کرده و ۲۷ خانه و ۴۰ مرکز نگهداری ضایعات را پلمب کنیم؛ همچنین هزار و ۴۰۰ تبعه خارجی که عمدتاً در این خانه‌ها تردد داشتند جمع آوری شده و در نهایت چند مرکز فسق و فجور نیز پلمب شدند.

سردار محمدیان اظهار امیدواری کرد که بتوان قسمت پنهان این ماجرا یعنی پلاک قرمزها را پاکسازی کرد.

فرمانده انتظامی پایتخت با هشدار به مالکان این خانه‌ها برای تعیین تکلیف املاک، خاطرنشان کرد: درب این خانه‌ها بسته و دیوارکشی و انشعابات آنها قطع شدن تا دیگر پاتوق خلافکاران نشود.

رئیس پلیس تهران با اعلام اینکه در خواست ما از قوه قضائیه و شهرداری تعیین تکلیف خانه‌های پلاک قرمز است خاطرنشان کرد: اولین بار است که این پاکسازی در مکان‌های پنهان انجام شده و قبلاً هم معابر پاکسازی شده بود.

سردار محمدیان افزود: برخی از افراد که جمع آوری می‌شوند به دلیل کهولت سن و کارت خوابی شبیه به معتادان هستند در صورتی که اکثراً از شهرستان‌ها آمده و باید این افراد به دامان خانواده‌ها بازگردند.

پایان پیام/

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید