ابوعبیده آب پاکی را روی دستان آمریکا و اسرائیل ریخت/نمی‌توانند حتی یک سرباز را هم آزاد کنند

کدخبر: ۶۱۵۰۷۹
اقتصادنیوز: سخنگوی شاخه نظامی جنبش حماس گفت: نه نتانیاهو و نه کابینه‌اش و نه صهیونیست‌های کاخ سفید نمی‌توانند حتی یک سرباز را آزاد کنند.
ابوعبیده آب پاکی را روی دستان آمریکا و اسرائیل ریخت/نمی‌توانند حتی یک سرباز را هم آزاد کنند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس گفت: هیچ یک از اسیران دشمن خارج نشده و نخواهد شد؛ مگر از طریق تبادل مشروطی که ما از ابتدای درگیری‌ها اعلام کردیم. نه نتانیاهو و نه کابینه‌اش و نه صهیونیست‌های کاخ سفید نمی‌توانند حتی یک سرباز را آزاد کنند و عملیات شکست خورده اسرائیل این امر را ثابت کرد.

فرار به جلوی آمریکا درباره وتوی قطعنامه آتش بس غزه؛ حماس مقصر است!

وی افزود: دشمن نازی صهیونیستی به تجاوزات وحشیانه خود علیه مردم ما و انتقام گرفتن از غیرنظامیان ادامه می‌دهد.

حملات دوباره اسرائیل به خان یونس 6 شهید برجای گذاشت

ابوعبیده، خاطرنشان کرد: نیروهای مجاهد ما توانستند طی ۱۰ روز ۱۸۰ خودرو را به صورت کلی یا جزئی منهدم کنند. ما تعداد زیادی از سربازان اسرائیلی را به هلاکت رساندیم. مجاهدان ما مناطق متعددی در اطراف غزه و عسقلان را با ده‌ها موشک مختلف بمباران کردند.

ابوعبیده، تصریح کرد: نیروهای مجاهد ما در وضعیت خوبی هستند و آنها قوی و منسجم هستند و بسیاری از آنها منتظرند که نوبتشان برای نبرد فرابرسد. دشمن همچنان از ما ضربه‌هایی را متحمل می‌شود و آنچه که در آینده رخ می‌دهد بزرگتر خواهد بود. دشمن در شمال و جنوب نوار غزه شکست خورده است و هر چقدر که به تجاوزاتش ادامه دهد و به مناطق دیگری از نوار غزه برود بیشتر شکست خواهد خورد.

ابوعبیده، گفت: ما گزینه‌ای پیش رویمان جز رویارویی با کشتاری نداریم که توسط دشمن با هدف شکستن اراده مردم ما انجام می‌شود.

وی افزود: ما نیروهای مبارز مردممان در هر مکان و آزادگان امتمان و مخالفان با اشغالگری را دعوت می‌کنیم که با مبارزه و یا تظاهرات به دشمن پاسخ دهند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید