ادامه حملات اسرائیل به کرانه باختری/تلفات حمله پهپادی به جنین چقدر است؟

کدخبر: ۶۱۵۴۱۲
اقتصادنیوز: نیروهای امنیتی اسرائیلی شهر جنین را هدف حمله پهپادی قرار دادند که در پی آن، 4 فلسطینی شهید و دست‌کم ۵ نفر دیگر مجروح شدند.
ادامه حملات اسرائیل به کرانه باختری/تلفات حمله پهپادی به جنین چقدر است؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، نیروهای امنیتی اسرائیلی، صبح امروز (سه‌شنبه)، محله قدیمی شهر جنین در شمال کرانه باختری را هدف حمله پهپادی قرار دادند که در پی آن، 4 فلسطینی شهید و دست‌کم ۵ نفر دیگر مجروح شدند.

خبر مرتبط
ادعای جدید نتانیاهو درباره برنامه هسته‌ای ایران

اقتصادنیوز: نخست وزیر اسرائیل مدعی شد: «اگر ایران خودش را به تسلیحات هسته‌ای مجهز کند، یک مشکل بلند مدت برای اسرائیل خواهد بود.»

وزارت بهداشت فلسطین در بیانیه‌ای شهادت ۳ جوان فلسطینی در این حمله را تایید و اعلام کرد که این ۳ شهید صبح امروز به بیمارستان دولتی «خلیل سلیمان» منتقل شده‌اند.

خبر مرتبط
درگیری در پارلمان اسرائیل بالا گرفت/درگیری لفظی وزیر ارتباطات اسرائیل و نتانیاهو+عکس

اقتصادنیوز: در جلسه کمیته امور خارجه و امنیت در کنست درگیری‌های لفظی و تنش‌هایی میان نخست وزیر اسرائیل و وزیر ارتباطات این رژیم رخ داد.

بیمارستان «ابن سینا» در کرانه باختری نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد یک مجروح به این بیمارستان منتقل شده که گلوله جنگی به ران او و چند ترکش به پاهایش اصابت کرده‌ است.

لحظاتی بعد، «وسام بکر» مدیر بیمارستان جنین اعلام کرد که شمار شهدای فلسطینی در حمله پهپادی اسرائیل به جنین به ۴ نفر افزایش پیدا کرده است.

نیروهای اسرائیلی، سحرگاه امروز، بعد از ورود ناگهانی به ده‌ها خانه در جنین، با جوان فلسطینی در این منطقه درگیر شدند. براساس گزارش منابع فلسطینی، چند بولدوزر که ده‌های خودروی زرهی اسرائیلی آن‌ها را همراهی می‌کرد، سحرگاه امروز وارد جنین شدند تا اموال شهروندان فلسطینی را تخریب کنند.

پایگاه خبری «عرب۴۸» در این باره گزارش داد نیروهای رژیم اسرائیل بیمارستان‌های شهر جنین را محاصره کردند و راه نیروهای امدادی و کادر درمان را بستند و فرایند امدادرسانی به مجروحان را مختل کردند.

شماری از نیروهای مقاومت فلسطین با استفاده از بمب‌های دست‌ساز و تیراندازی با نیروهای اسرائیل در این حمله مقابله کردند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید