دوستی اینستاگرامی پسر نوجوان با جوان27 ساله به جای باریک کشید

کدخبر: ۶۱۵۸۲۷
اقتصادنیوز: چند روز قبل پسر نوجوانی همراه با والدینش به شعبه7 بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران رفت و حادثه تلخی که برایش اتفاق افتاده بود را بازگو کرد.
دوستی اینستاگرامی پسر نوجوان با جوان27 ساله به جای باریک کشید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از روزامه همشهری، او گفت : مدتی قبل در اینستاگرام با پسری 27ساله به نام وحید آشنا شدم و بعد از آن بود که چند مرتبه یکدیگر را در بیرون از خانه دیدیم. رابطه دوستانه ما ادامه داشت تا اینکه چند روز قبل او پیشنهاد داد که با یکدیگر در خیابان‌های شمال شهر دوردور کنیم.

او ادامه داد: آن روز وحید با یکی از دوستانش سر قرار حاضر شده بود. ما چند ساعتی در خیابان ماشین سواری کردیم تا اینکه به خانه دوست وحید رفتیم. من نمی‌خواستم وارد خانه شوم اما آنها به زور من را داخل خانه بردند و در آنجا بود که وحید من را مورد آزار و اذیت قرار داد. حالا از او شکایت دارم.

به‌دنبال این شکایت، پسر نوجوان به پزشکی قانونی معرفی شد و انجام بررسی‌های دقیق پزشکی صحت ادعای او را تأیید کرد و معلوم شد که حادثه تلخی که او درباره‌اش صحبت می‌کند واقعیت دارد. در این شرایط بود که بازپرس پرونده حکم جلب 2متهم را صادر کرد و وحید و دوستش دستگیر شدند.

وحید وقتی تحت بازجویی قرار گرفت اتهام آزار و اذیت را انکار کرد و گفت:‌ پسر نوجوان دروغ می‌گوید. او چون می‌داند که من وضعیت مالی خوبی دارم می‌خواهد با این شکایت از من اخاذی کند.

با وجود ادعای متهم بررسی صفحه او در اینستاگرام نشان می‌دهد که اغلب دنبال‌کنندگانش پسران نوجوان زیر 18سال هستند و این امکان وجود دارد که علاوه بر شاکی، افراد دیگری را نیز آزار داده باشد.

به همین دلیل وی با قرار قانونی در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید