زمان پخش سریال ترور حاج قاسم سلیمانی/ نخستین تصاویر منتشر شد+فیلم

کدخبر: ۶۱۸۵۴۶
اقتصادنیوز: نخستین تصاویر از سریال «ترور» که درباره سردار شهید قاسم سلیمانی است در قالب تیزر این مجموعه اخیرا منتشر شده است.
زمان پخش سریال ترور حاج قاسم سلیمانی/ نخستین تصاویر منتشر شد+فیلم

به گزارش اقتصادنیوز، حدود دو سال پیش بود که خبری درباره ساخت یک مجموعه تلویزیونی با نام «ترور» درباره سردار شهید قاسم سلیمانی منتشر شد، سریالی که قرار بود به نویسندگی حامد عنقا و کارگردانی حمید زرگرنژاد مقابل دوربین رود.

اما پس از مدتی عوامل این سریال دچار تغییر شد و پروسه تولید روند دیگری را در پیش گرفت. حامد عنقا به دلیل آنکه درگیر تولید فیلم سینمایی «غریب» ساخته محمدحسین لطیفی بود، از این پروژه کنار رفت و آرش قادری، نویسنده سریال «گاندو»، نویسندگی کار را برعهده گرفت. همچنین قرار شد خیراله تقیانی پور که پیش از این دو فصل از مجموعه «نجلا» را برای تلویزیون ساخته بود، کارگردانی این اثر را برعهد بگیرد.

«ترور» که سفارش سیمافیلم توسط موسسه فرهنگی هنری اندیشه شهید آوینی در حال ساخت است، به عنوان اولین سریال درباره اهمیت حاج قاسم در خصوص تامین امنیت منطقه شناخته می‌شود.

پیش از این هم پیمان جبلی، رییس سازمان صداوسیما با حضور پشت صحنه این سریال، گفته بود: «مجموعه «ترور» کاری است که شاید زودتر از اینها باید انجام می‌شد و ما از دو سال پیش از آغاز ساخت منتظر این کار بودیم؛ منتهی حساسیت و دقتی که دوستان ما در موسسه شهید آوینی داشتند این بود که این کار را با فیلمنامه و درام بهتر راهی پیش تولید کنند و این مساله باعث شد کار کمی با تأخیر مواجه شود.»

خبر مرتبط
سورپرایز بزرگ برای مردم ایران !/ تغییر مهم در برنامه های تلویزیون رقم خورد

اقتصادنیوز: هفته نخست دی ماه یک روز مهم در صنعت تصویر کشورمان محسوب می‌شود؛ روزی که مردم از دوران تماشای تصاویر سیاه و سفید تلویزیون به تصاویر رنگی گذر کردند.

طبق اعلام مجتبی امینی که ‌تهیه‌کنندگی این سریال را برعهده دارد، این سریال قرار است همزمان با سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی به پخش برسد.

تهیه‌کننده سریال ترور درباره زمان پخش سریال «ترور» که پیشتر اعلام شده بود همزمان با سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی به پخش می‌رسد، نیز توضیح داد که امیدواریم این اتفاق بیفتد و ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم.

در این مجموعه تلویزیونی بازیگرانی چون فرهاد قائمیان، انوش معظمی، جعفر دهقان، رامین راستاد، مهدی سلوکی، افشین سنگ چاپ، حسین شفیعی، داریوش مهربان، محمد حسین لطیفی، هدایت هاشمی، شهرام ابراهیمی و نانت تومه به ایفای نقش خواهند پرداخت.

خبر مرتبط
سردار سلامی: طوفان الاقصی مستقل از انتقام حاج قاسم سلیمانی است+ فیلم

اقتصادنیوز: سردار سلامی گفت طوفان الاقصی کاملا برای فلسطینی ها بود و انتقام حاج قاسم مستقل از این جریان است.

به تازگی هم با توجه با نزدیک شدن به زمان پخش سریال «ترور» آنونس رسمی آن منتشر شد.

از دیگر عوامل این سریال می‌توان به مجری طرح: مصطفی سلطانی، مدیر تولید: علیرضا همت عبیری، مدیرتصویربرداری: خسرو دادگر، تدوین: سید حامد محسن پور،  مدیر صدابرداری: یاسر رمضانی، سرپرست گروه کارگردانی و برنامه ریزی: داود باقری، طراح صحنه: صدرا صدری، طراح گریم: شهرام خلج، طراح لباس: محمود بیاتی، آهنگساز: حبیب خزاعی فر، صداگذاری: مهرداد جلوخانی، جلوه های ویژه میدانی: حمید رسولیان، جلوه های بصری: کامیار شفیع پور ، عکاس: امیر محمد ترکی و مشاور رسانه: مریم کریمیان اشاره کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید