فوری/حمله حماس به مواضع اسرائیل/یک پایگاه نظامی موشک‌باران شد

کدخبر: ۶۲۲۹۰۷
اقتصادنیوز: گردان‌های شهید عزالدین القسام در جنوب لبنان در بیانیه‌ای اعلام کردند که ۲۰ موشک به پایگاه نظامی اشغالگران در منطقه «لیمان» در شمال سرزمین‌های اشغالی شلیک کرده‌اند.
فوری/حمله حماس به مواضع اسرائیل/یک پایگاه نظامی موشک‌باران شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش حماس با انتشار بیانیه کوتاهی تأکید کرد: در پاسخ به جنایات صهیونیست ها در ادامه کشتار غیر نظامیان در نوار غزه و همچنین ترور شهید صالح العاروری نایب رئیس دفتر سیاسی حماس و فرماندهان القسام در ضاحیه جنوبی بیروت، ۲۰ موشک به پایگاه نظامی اشغالگران در منطقه «لیمان» در شمال سرزمین های اشغالی شلیک کردیم.

خبر مرتبط
شلیک موشک‌های برکان نظامیان اسرائیل را غافلگیر کرد

اقتصادنیوز: حزب‌الله لبنان اعلام کرد که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف موضع صهیونیستی «رویسات العلم» واقع در مزارع اشغالی شبعا از سوی رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان با چند موشک «برکان» هدف قرار گرفته‌اند.

ساعاتی پیش نیز مقاومت اسلامی لبنان (حزب الله) با شلیک چندین موشک، مواضع اشغالگران صهیونیست در پایگاه‌های «برانیت»، «العباد» و «تل شعر» و همچنین شهرک صهیونیست نشین «المطله» در الجلیل علیا را مورد حمله قرار داد.

نیروهای حزب الله لبنان در بیانیه کوتاهی تأکید کردند که پایگاه نظامی برانیت را به طور مستقیم مورد حمله موشکی قرار دادند.

خبر مرتبط
حمله حزب‌الله به تجمع نظامیان و پایگاه‌های رژیم صهیونیستی + فیلم

اقتصادنیوز: منابع رسانه‌ای بعدازظهر امروز (چهارشنبه) از هدف قرار دادن تجمع نظامیان صهیونیستی و چند پایگاه در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد مواضع اشغالگران در اطراف پایگاه العباد را با استفاده از تسلیحات مناسب هدف قرار داده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی