بمب ثاقب حماس شهرک اتریشی را منهدم کرد

کدخبر: ۶۲۴۴۷۲
اقتصادنیوز: گردان‌های قدس خبر دادند که نظامیان ارتش اسرائیل را با خمپاره هدف قرار داده اند.
بمب ثاقب حماس شهرک اتریشی را منهدم کرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) از حمله‌های جدید خود علیه نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه خبر دادند.

خبر مرتبط
درگیری شدید میان اسرائیل و تشکیلات خودگردان/ تنش در کرانه باختری+فیلم

اقتصادنیوز: گروهی از نظامیان اسرائیلی بعد از ورود ناگهانی به یکی از شهرهای جنوبی کرانه باختری با نیروهای تشکیلات خودگردان درگیر شدند.

گردان‌های قدس اعلام کردند که نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی را در محورهای پیشروی غرب و جنوب غرب شهر خان‌یونس با خمپاره سنگین هدف قرار داده اند.

علاوه بر این یک تانک ارتش رژیم صهیونیستی از سوی گردان‌های قدس با بمب ثاقب در اطراف شهرک اتریشی واقع در غرب خان‌یونس هدف گرفته شد.

خبر مرتبط
محموله تسلیحاتی جدید و پیشرفته آمریکایی در راه تل‌آویو

اقتصادنیوز: یک رسانه عبری خبر داد که یک محموله تسلیحاتی پیشرفته و بزرگ از آمریکا به زودی وارد سرزمین‌های اشغالی می‌شود.

مبارزان گردان‌های قدس موفق شدند مرکز تجمع نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی را در منطقه السودانیه واقع در شمال غرب شهر غزه با خمپاره سنگین، موشک‌های بدر ۱ و موشک‌های ۱۰۷ هدف قرار بدهند.

همچنین لشکر پیاده ارتش رژیم صهیونیستی در شمال‌غرب بیت حانون از سوی مبارزان گردان‌های قدس با موشک هدایت شونده ۱۰۷ هدف گرفته شد.

از سوی دیگر گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) اعلام کرد که ۲ تانک مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی را در غرب شهر خان‌یونس واقع در جنوب نوار غزه با گلوله یاسین ۱۰۵ هدف قرار داده است.

همچنین گردان جنین وابسته به گردان‌های قدس اعلام کرد که در چارچوب عملیات طوفان‌الاقصی صبح امروز یک بسته انفجاری قوی را روی یکی از جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه دوار العوده جنین واقع در کرانه باختری منفجر کرده و ضمن از کارانداختن این جنگ‌افزار به نظامیانی که درون آن حضور داشتند آسیب قطعی وارد کرده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید