حمله به سفارت روسیه در کره‌جنوبی/ چند نفر مجروح شدند؟+ جزییات

کدخبر: ۶۲۵۰۵۶
اقتصادنیوز: اواخر شب گذشته به وقت محلی راننده‌ای با یک خودروی شاسی بلند به ایست نگهبانی و بازرسی سفارت روسیه در مرکز «سئول» کوبید.
حمله به سفارت روسیه در کره‌جنوبی/ چند نفر مجروح شدند؟+ جزییات

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، مقام‌های محلی صبح امروز (دوشنبه) اعلام کردند که راننده‌ای با یک خودروی شاسی بلند به ایست نگهبانی و بازرسی سفارت روسیه در مرکز «سئول» کوبید که در پی آن یک افسر پلیس وظیفه زخمی شد.

خبر مرتبط
چرا روسیه به دنبال احیای میراث استالین است؟/ خیز پوتین برای توجیه جنگ روسیه در اوکراین

اقتصادنیوز: تا پیش از آغاز جنگ در اوکراینف کرملین تلاش داشت تا با برگزاری مراسم های متفاوت یاد قربانیان استالین را زنده نگاه دارد. اما امروز مسکو از رویکرد متفاوتی پیروی می کند و به دنبال احیای میراث دیکتاتور پیشین است. ناظران می گویند هدف پوتین احیای اعتباری است که به واسطه جنگ در اوکراین کم رنگ شد.

بنا به گزارش خبرگزاری یونهاپ، مقام‌های امنیتی سئول گزارش کردند که حادثه فوق در ساعت ۲۲:۱۰ یکشنبه شب به وقت محلی به وقوع پیوست و یک افسر وظیفه از ناحیه گردن و بازو زخمی و با جراحت شدید به بیمارستان منتقل شد.

پلیس کره جنوبی می‌گوید راننده تحت تأثیر مصرف الکل نبوده و تحقیقات درباره علت این حادثه در جریان است.

این حادثه دو روز پس از آن رخ داده است که گروهی از اوکراینی‌های ساکن کره جنوبی به همراه گروهی از هوادارانشان در اعتراض به عملیات نظامی روسیه در اوکراین، در مقابل سفارتخانه مسکو در سئول تجمع اعتراضی برپا کردند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید