واکنش نتانیاهو به پیشنهاد آتش‌بس و تبادل اسرا/ جنگ در غزه را متوقف نخواهیم کرد

کدخبر: ۶۲۵۳۵۹
اقتصادنیوز: نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر تهیه یک پیش‌نویس توافق برای برقراری آتش‌بس در غزه و تبادل اسرا میان مقاومت فلسطین و رژیم اشغالگر، گفت که تل‌آویو جنگ در غزه را متوقف نخواهد کرد.
واکنش نتانیاهو به پیشنهاد آتش‌بس و تبادل اسرا/ جنگ در غزه را متوقف نخواهیم کرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، بنیامین نتانیاهو درباره پیشنهاد توافق تبادل اسرا، ادعا کرد: من می‌خواهم روشن کنم که ما این جنگ را با دستیابی به کمتر از همه اهداف خود به پایان نخواهیم رساند.

وی بی‌اعتنا به چهار ماه اقدام تروریستی ارتش رژیم در غزه، ضمن «تروریست» خطاب کردن فلسطینیانی که در اسارت رژیم به سر می‌برند، توهم پیروزی بر مقاومت در جنگ فعلی را تکرار کرد و مدعی شد: ما ارتش اسراییل را از نوار غزه خارج نمی‌کنیم و هزاران تروریست را آزاد نخواهیم کرد و اتفاقی که رخ خواهد داد، پیروزی کامل است.

خبر مرتبط
نخستین واکنش ایران به ترور مجروحان فلسطینی در اردوگاه جنین

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام رژیم صهیونیستی در ترور تعدادی از مجروحان فلسطینی در بیمارستانی در اردوگاه جنین در کرانه باختری را به شدت محکوم کرد.

این اظهارات پس از آن بیان شد که به تازگی منابع خبری از دستیابی میانجیگران به توافقی برای تبادل اسرا میان جنبش حماس و رژیم صهیونیستی و همچنین برقراری آتش‌بس در نوار غزه خبر داده‌اند.

بر پایه این گزارش‌ها، توافق مذکور در جریان نشست محرمانه یکشنبه با حضور نمایندگان آمریکا رژیم صهیونیستی مصر و قطر در پاریس حاصل شده‌است.

در همین راستا، «اسماعیل هنیه» رییس دفتر سیاسی جنبش حماس ظهر امروز اعلام کرد که مقام‌های این جنبش برای بررسی «توافق چارچوب» برآمده از نشست اخیر در شهر پاریس و الزام‌های اجرای آن به منظور آتش بس در غزه به قاهره دعوت شده‌اند و اولویت این جنبش، پایان دادن به تجاوزگری رژیم و خروج کامل ارتش صهیونیستی از نوار غزه است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید