تصاویری تازه از درگیری شدید خانواده اسرای اسرائیلی در پارلمان رژیم صهیونیستی+ فیلم

کدخبر: ۶۲۳۷۷۷
اقتصادنیوز: منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند خانواده‌های چهار اسیر صهیونیست در غزه با بزالل اسموتریچ وزیر دارایی رژیم صهیونیستی در مقابل وزارت جنگ این رژیم در تل آویو درگیر شدند.
 تصاویری تازه از درگیری شدید خانواده اسرای اسرائیلی در پارلمان رژیم صهیونیستی+ فیلم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از دنیای اقتصاد، این درگیری در جریان مسدود شدن مسیر ورودی مقر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در تل آویو توسط خانواده های اسیران صهیونیستی روی داده است.

این خانواده‌ها با سردادن شعار خواهان مبادله اسیران شدند.

این اقدام خانواده اسیران صهیونیست همزمان با آن روی می‌دهد که نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز قرار است با نمایندگان خانواده های اسرای صهیونیست دیدار کند که هیچ قدمی برای آزادی نظامیان خود برنداشته و در تحقق اهداف ادعایی خود ناکام مانده است.

این دهمین دیدار آنهاست و نتانیاهو چیز زیادی برای ارائه به آنها ندارد.

در همین راستا یک مقام صهیونیست تاکید کرد که حماس خواستار آتش بس کامل و عقب نشینی نظامیان صهیونیست از غزه و دریافت ضمانت هایی برای ادامه کنترل این منطقه است.

این مقام صهیونیست مدعی شد: آماده ایم که بهایی گران برای بازگرداندن اسرا بپردازیم، اما حماس می خواهد جنگ را متوقف کنیم که به نظرمان این خواسته به خاطر فشار نظامی است، امیدواریم که به توافق هایی دست یابیم.

در همین حال، تعدادی از خانواده های اسرای صهیونیست امروز در گفت‌وگو با رادیو رژیم صهیونیستی از ارتش این رژیم خواستند تا از غزه عقب نشینی کند.

خانواده های اسرای صهیونیست با اشاره به بیانیه ارتش رژیم اسراییل درباره تحقق نیافتن اهداف جنگ، این سئوال را مطرح کردند که چرا هنوز مقامات بر ادامه جنگ اصرار دارند.

وابستگان اسرای صهیونیست خواستار توافق با مقاومت فلسطین برای تبادل اسرا شده و اعلام کردند که کابینه «بنیامین نتانیاهو» برای زندگی اسرا ارزشی قائل نیست و با ادامه جنگ، زندگی آنها را به خطر می اندازد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید