3 اتفاق نگران کننده برای بازی ایران-قطر

کدخبر: ۶۲۶۸۸۸
اقتصادنیوز: بازی با قطر از لحاظ فنی، دردسری برای فوتبال ایران نخواهد داشت. حداقل، سطح فنی دو تیم و البته ستاره‌هایی که آنها در ترکیب دارند به‌خوبی این موضوع را ترسیم می‌کند.
3 اتفاق نگران کننده برای بازی ایران-قطر

به گزارش اقتصادنیوز روزنامه شرق نوشت: با وجود این، دو سه دلیل جزئی وجود دارد که کمی نگران‌کننده به نظر می‌رسد.

اولین آنها فاصله کمی است که بین بازی‌های مرحله حذفی وجود دارد. 

خبر مرتبط
فوری/ اعلام ترکیب تیم ملی برای بازی با قطر در جام ملت‌های آسیا/ دو تغییر غیرمنتظره

اقتصادنیوز: ترکیب تیم ملی فوتبال کشورمان برای دیدار با تیم ملی قطر در جام ملت های آسیا 2023 مشخص شد که البته دو تغییر داشت.

مشخص نیست چرا کنفدراسیون فوتبال آسیا برای تمام‌شدن این تورنمنت آن‌قدر عجله دارد که حتی زمان برگزاری بین دو بازی بعضا به 72 ساعت هم نمی‌رسد.

خبر مرتبط
مقصر اصلی شکست ایران مقابل قطر مشخص شد

اقتصادنیوز: یک کارشناس قطری گفت: ایران مشکل بزرگی در زمین داشت و آن کند بودن بازیکنان بود که همین باعث شکست ایران شد. کافی است نگاهی به اکرم عفیف و معز علی در میدان داشته باشید.

دیگری هم استفاده از امتیاز میزبانی است. مطابق با قانون کشور میزبان و وقتی که تیم خودش بازی دارد، باید هشت درصد گنجایش ورزشگاه را در اختیار تیم رقیب قرار دهد ولی در روزهای گذشته ابتدا شایعه شده که هزار صندلی و سپس عنوان شد که چهار درصد از گنجایش ورزشگاه به هواداران ایرانی اختصاص پیدا کرده است.

خبر مرتبط
اردن علیه ایران شد/ پیام مهم برای قطر+ عکس

اقتصادنیوز: سرپرست تیم ملی فوتبال اردن در پایان دیدار این تیم با کره جنوبی، برای تیم ملی فوتبال قطر که رقیب ایران در مرحله نیمه نهایی است، آرزوی موفقیت کرد.

پس تعداد کم تماشاگران ایرانی در مقایسه با قطری‌ها هم دیگر موردی است که شاید نگران‌کننده باشد.

خبر مرتبط
قطر جنگ روانی را علیه ایران به اوج خود رساند/ جدال نابرابر در جام ملت‌های آسیا

اقتصادنیوز: فدراسیون فوتبال قطر در آستانه دیدار مهم تیم ملی این کشور با تیم ملی فوتبال ایران، جنگ روانی را به اوج خود رسانده است و بلیت بازی را به صورت پراکنده می فروشد.

سومین آنها هم که در 24 ساعت اخیر با واکنش‌های متعددی روبه‌رو شده انتخاب داور کویتی برای این بازی است. با توجه به عرب‌زبان بودن قطر، اینکه چرا یک داور عرب برای این بازی حساس در مرحله نیمه‌نهایی انتخاب شده هم محل سؤال است. مجموع این سه اتفاق شاید نگران‌کننده باشد ولی واقعیت این است که «ایران» قوی‌تر از تمامی این اتفاقات است. تیم ملی پیش از این سابقه بازی‌کردن و برنده‌شدن در شرایطی بدتر را هم داشته و همان‌طورکه بازیکنان به درستی اشاره می‌کنند، نگران این اتفاقات نخواهند بود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید