قلعه نویی از مردم عذرخواهی کرد

کدخبر: ۶۲۷۱۲۱
اقتصادنیوز: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: قبل از هر چیز از مردم ایران معذرت‌خواهی می‌کنم. ما باید امروز مردم را خوشحال می‌کردیم و به فینال می‌رفتیم ولی شانس با ما نبود.
قلعه نویی از مردم عذرخواهی کرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا،  سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، در نشست خبری پس از شکست ایران مقابل قطر در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: قبل از هر چیز از مردم ایران معذرت‌خواهی می‌کنم. ما باید امروز مردم را خوشحال می‌کردیم و به فینال می‌رفتیم ولی شانس با ما نبود. فکر می‌کنم یکی از بازی‌های خوبمان را در نیمه دوم انجام دادیم. از بازیکنانم ممنونم. شاید یکی از بهترین بازی‌هایشان را انجام دادند. فوتبال همین است. اگر از موقعیت‌هایتان استفاده نکنید، تنبیه می‌شوید. وقتی بازی ۲ بر ۲ شد به جز پنج دقیقه بعد از آن توپ دست ما بود. به تیم قطر هم تبریک می‌گویم. اگر نزنی می‌خوری. من نمی‌توانم از بازیکنان ایراد فنی بگیرم. با این حال هم بدشانس بودیم و هم از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم.

خبر مرتبط
پاداش ۵۵ میلیاردی به شاگردان قلعه نویی

اقتصادنیوز: شاگردان قلعه نویی با صعود به نیمه نهایی یک میلیون دلار معادل 55 میلیارد تومان دریافت کردند

او درباره دلایل ناکامی ممتد ایران در بازی‌های مهم گفت: ما ایراد فنی از این بازی نمی‌توانیم بگیریم. ما موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم ولی توپ‌هایمان تبدیل به گل نشد. چرا تیم ما نمی‌تواند ببرد؟ فوتبال همین است. ژاپن،‌ کره و عربستان هم با آن همه سرمایه‌گذاری حذف شدند. من از کسی نمی‌توانم ایراد بگیرم و مقصر باخت من هستم. اگر بحث فنی باشد ما باید با اختلاف چهار، پنج گل می‌بردیم. اینکه روی یک حادثه به گل رسیدند، بحث دیگری است. بحث ساختارسازی هم باید در وقت دیگری صحبت کنیم. امشب یکی از شب‌های بد زندگی من است و باید به سال ۲۰۰۷ برگردیم.

خبر مرتبط
حمله روزنامه حامی رئیسی به منتقدان قلعه نویی؛ زبان به دهن بگیرید!

اقتصادنیوز: جوان روزنامه اصولگرای حامی ابراهیم رئیسی در یادداشتی به منتقدان امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی ایران حمله کرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید