بیانیه مهم حزب‌الله لبنان/ پایگاه هوایی اسرائیل هدف قرار گرفت

کدخبر: ۶۲۷۲۹۹
اقتصادنیوز: مقاومت اسلامی لبنان پنجشنبه شب از حمله موشکی به پایگاه استراتژیک «مِرون» ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.
بیانیه مهم حزب‌الله لبنان/ پایگاه هوایی اسرائیل هدف قرار گرفت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، در بیانیه حزب‌الله لبنان در این باره آمده است: پایگاه هوایی مرون را با موشک «فلق» هدف قرار دادیم.

طبق گزارش پایگاه خبری العهد، حزب‌الله اعلام کرد که در این حمله اهداف مورد نظر به صورت مستقیم و دقیق مورد اصابت قرار گرفتند.

در ادامه این بیانیه آمده است: هدف قرار دادن مرون در حمایت از ملت فلسطین در غزه و مقاومت آنها و در پاسخ به حملات اسرائیل به روستاها و غیرنظامیان لبنان صورت گرفت که آخرین مورد آن حمله به شهر «النبطیه» بود.

رژیم صهیونیستی عصر امروز یک خودرو را در شهر النبطیه در جنوب لبنان هدف قرار داده بود.

این چندمین باری است که پایگاه استراتژیک مرون هدف حمله موشکی حزب‌الله لبنان قرار می‌گیرد.

مقاومت لبنان از آغاز عملیات طوفان الاقصی توسط مقاومت فلسطین علیه اراضی اشغالی و آغاز جنگ غزه در راستای حمایت از ملت فلسطین و پشتیبانی از مقاومت شهرک‌های هم مرز با لبنان و پایگاه‌های صهیونیست‌ها را هدف حملات موشکی قرار داده است.

پایگاه مرون در زمینه سازماندهی، هماهنگی و مدیریت تمامی عملیات هوایی به سمت سوریه، لبنان، ترکیه، قبرس و بخش شمالی بخش شرقی دریای مدیترانه فعالیت دارد.

این پایگاه مرکز اصلی عملیات پارازیت الکترونیکی در جهات مذکور است و تعداد زیادی از افسران و سربازان زبده صهیونیست در این پایگاه فعالیت می‌کنند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید