خط ونشان یک فرماند ارشد ارتش برای دشمنان!

کدخبر: ۶۲۹۴۹۵
اقتصادنیوز: فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: اگر بیگانگان توهم را کنار بگذارند متوجه می‌شوند ایران اسلامی منادی صلح و امنیت در منطقه و جهان است.
خط ونشان یک فرماند ارشد ارتش برای دشمنان!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، امیرسرتیپ صباحی فرد در جمع فرماندهان و کارکنان ستاد نیروی پدافند هوایی ارتش اظهار کرد: اگرچه فشارهای روانی و اقتصادی بیگانگان تا حدی موجب کند شدن و خلل در پیشرفت همه جانبه کشورمان می‌شود ولی یقینا رشد و تعالی ایران توقفی ندارد و ما را مصمم‌تر از گذشته می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: اقتدار نیروهای مسلح کشورمان نعمتی شگرف برای هموطنان عزیزمان که باعث این اقتدار یقینا خود مردم هستند. اگر بیگانگان توهم را کنار بگذارند متوجه می شوند که ایران اسلامی منادی صلح و امنیت در منطقه و جهان است.

خبر مرتبط
خط و نشان فرمانده ارتش برای پرنده‌های بیگانه!

اقتصادنیوز: فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به توانمندی بالای تجهیزات پدافندی کشورمان گفت: پرنده‌های بیگانه با ذکاوت و هوشیاری کارکنان این نیرو به صورت شبانه‌روزی رصد و شناسایی می‌شود.

وی تصریح کرد: رونمایی از برخی تجهیزات پدافندی تنها گوشه‌ای از اعتماد به نفس و دانش بومی فرزندان ایران زمین است که قابل نمایش است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در بخش دیگری از سخنان خود راه اصلاح کشور و رسیدن به قله ترقی را انسجام مردم دانست و بیان‌ داشت: شرکت در عرصه انتخابات مهمترین دستاورد کشور در برون رفت برخی از مشکلات کنونی است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید