حذف نامه‌رسان‌ها از ورود به ادارات!/صندوق پست هوشمند می‌آید؟

کدخبر: ۶۲۹۵۰۷
اقتصادنیوز: مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: سال آینده ۱۰ درصد از توزیع خودمان را در صندوق‌های پستی هوشمند قرار می‌دهیم.
حذف نامه‌رسان‌ها از ورود به ادارات!/صندوق پست هوشمند می‌آید؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، محمود لیائی درباره آخرین وضعیت صندوق‌های‌ پستی هوشمند در کشور اظهار کرد: ما کار جدیدی را آغاز کردیم به نام لاکرهای پستی هوشمند که چند ساعت گذشته از جلسه آن خارج شدم و انشاالله سال آینده ما ۱۰ هزار صندوق پستی هوشمند را وارد عرصه پستی می‌کنیم.  

وی افزود: برنامه‌ریزی ما این است که در بعضی ادارات دولتی این موضوع را شروع کنیم. همچنین فردا جلسه‌ای را با سازمان امور استخدامی با معاون رییس جمهور داریم و پیش‌نویس بخش نامه‌ای تهیه شده که تمامی اداره‌های دولتی و نهادها و کارمندان وزارت‌خانه‌ها موظف می‌شوند که در مبادی ورودیشان صندوق‌های پستی هوشمند نصب کنند و تمامی ارسال و دریافت مرسولات آن دستگاه توسط این صندوق‌ها انجام می شود و دیگر نامه رسان‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی مجاز نخواهند بود وارد آن اداره شوند.  

خبر مرتبط
علی رغم تعطیلی شرکت های پستی dhl و aramex در ایران شرکت پستی تی ان تی ایران همچنان به فعالیت خود ادامه میدهد

بعد از توقف فعالیت شرکت های پستی بین المللی همچون aramex و DHLدر کشور، نگرانی هایی پیرامون چگونگی دریافت و ارسال مرسولات پستی برای مدیران کسب و کارها و مردم ایجاد شد. در همین راستا شرکت پست تی ان تی ایران (تهران ناوگان ترابر) به عنوان تنها پست بین المللی قدیمی که کماکان توانسته با ماهیت ایرانی و با همان کیفیت، فعالیت خود را ادامه دهد به کمک صاحبان کالا و مرسولات پستی آمد و به ارائه خدمات پستی بین المللی پرداخت.

لیایی در ادامه تشریح کرد: برای سال آینده هدف‌گذاری کردیم ۱۰ درصد از توزیع خودمان را در صندوق‌های پستی هوشمند قرار دهیم که هم باعث کاهش ترافیک می‌شود و هم دقت و سرعت ما را بالا می برد. الان شرکت ملی پست تقریبا ۱۹ تا صندوق پستی هوشمند دارد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید