حمله شهرک‌نشینان صهیونیست به املاک فلسطینیان/تجاوز به خانه‌ها با کوکتل‌مولوتف

کدخبر: ۶۲۹۶۱۷
اقتصادنیوز: شهرک‌نشینان صهیونیست با حمایت نیروهای رژیم صهیونیستی به شمال نابلس حمله کرده و املاک شهروندان فلسطینی را به آتش کشیدند.
حمله شهرک‌نشینان صهیونیست به املاک فلسطینیان/تجاوز به خانه‌ها با کوکتل‌مولوتف

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، شهرک‌نشینان افراطی صهیونیست با کمک نیروهای رژیم صهیونیستی به روستای برقة در شمال نابلس، واقع در کرانه باختری یورش برده و املاک شهروندان فلسطینی را به آتش کشیدند.

به نقل از المیادین، همچنین نیروهای رژیم صهیونیستی به این روستا یورش برده و تمام ورودی‌های آن را بستند و به سمت شهروندان فلسطینی گاز اشک‌آور شلیک کردند و مانع ورود آمبولانس‌ها برای انتقال مجروحان شدند.

خبر مرتبط
یورش نظامیان اسرائیلی به نابلس/ مقاومت فلسطین پاسخ داد

همزمان با بمباران غزه، نیروهای اشغالگر اسرائیل از چند جبهه به شهر نابلس یورش بردند.

این شهرک‌نشینان تندرو، خودروهای شهروندان فلسطینی را در این روستا به آتش کشیدند. شهرک‌نشینان همچنین به منازل شهروندان فلسطینی با کوکتل مولوتف حمله کردند. همزمان با این حملات تعداد زیادی از سربازان رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان در اطراف روستا و خیابان اصلی مستقر شدند. رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز از زخمی شدن یک شهرک نشین در ورودی این روستا خبر دادند.

نیروهای رژیم صهیونیستی همچنین طی یورش به شهرک فقوعه در شهر جنین در شمال کرانه باختری از گاز اشک‌آور استفاده کردند.

ارتش این رژیم همچنین سه منزل را در شهرک الولجه در جنوب قدس منهدم کرد.

از سوی دیگر منابع فلسطینی اعلام کردند اعضای مقاومت فلسطین به سمت نیروهای رژیم صهیونیستی طی یورش آنها به شهر طوباس در کرانه باختری تیراندازی کردند.

نیروهای رژیم صهیونیستی همچنان به عملیات یورش گسترده و ضرب و جرح شهروندان و تهدید بازداشت‌شدگان و خانواده‌هایشان و تخریب گسترده منازل آنها ادامه می‌دهند.

از زمان آغاز عملیات فلسطینی طوفان الاقصی در هفتم اکتبر (۱۵ مهر ماه)، مناطق مختلف کرانه باختری هم شاهد تشدید تجاوزات صهیونیست‌ها بوده‌ است. براساس گزارش رسانه‌های فلسطینی از زمان عملیات طوفان الاقصی تاکنون بیش از ۷۰۰۰ فلسطینی در کرانه باختری بازداشت شده‌اند.

همچنین وزارت بهداشت فلسطین یکشنبه اعلام کرد: از زمان آغاز نبرد طوفان الاقصی در هفتم اکتبر گذشته تاکنون ۳۹۸ فلسطینی در کرانه‌ باختری به شهادت رسیدند. ۷۹ نفر از این شهدا در سال جاری میلادی (۲۰۲۴) به شهادت رسیدند.

مسئولان نظامی رژیم صهیونیستی نسبت به انفجار اوضاع در کرانه باختری طی ماه رمضان همزمان با افزایش درگیری‌ها بین اعضای مقاومت فلسطین و نیروهای رژیم صهیونیستی در این منطقه هشدار می‌دهند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید