بارش سنگین برف در این استان/ ارتفاع برف به ۲۰ سانتی‌متر رسید

کدخبر: ۶۳۰۸۱۴
اقتصادنیوز: کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: ارتفاع برف در برخی از نقاط استان با فعالیت یک سامانه بارشی طی ۲۴ ساعت گذشته به ۲۰ سانتیمتر رسید و بارش برف بیشتر نقاط استان به خصوص مناطق شرقی، مرکزی و دامنه ارتفاعات را فرا گرفت.
بارش سنگین برف در این استان/ ارتفاع برف به ۲۰ سانتی‌متر رسید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل ا ز ایرنا، روح الله زاهدی اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته بارش برف بیشتر نقاط استان به خصوص مناطق شرقی، مرکزی و دامنه ارتفاعات را فرا گرفت و بیشترین میزان بارش از ایستگاه بارانسجی سعیدیه همدان با ۱۴ میلیمتر گزارش شده است.

وی ادامه داد: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی ماهواره‌ای، از امروز شدت بارش رفته رفته کاسته می شود و بارش خفیف و پراکنده برف در بخش‌هایی از مناطق شرقی و دامنه ارتفاعات تا اواخر روز سه شنبه پیش بینی می شود.

خبر مرتبط
فوری/ سیستان و بلوچستان آماده‌باش شد

اقتصادنیوز: مهدی خسروی از آمادگی فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان در مواقع بحران‌های احتمالی سامانه بارشی جدید خبر داد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: از سه شنبه شب موج دیگری از بارش‌ها استان را تحت تاثیر قرار می دهد و روز چهارشنبه تا صبح پنجشنبه بارش برف با شدت ملایم در بیشتر نقاط استان به تناوب پیش بینی می شود و از روز پنجشنبه با کاهش ابرناکی سامانه بارشی از استان خارج می‌شود.

زاهدی افزود: برودت هوا و کاهش دماها تا اواخر هفته شدت بیشتری خواهد داشت و کمترین دماها تا روز جمعه به ۱۲ درجه سانتیگراد زیر صفر پیش بینی می شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: گل تپه با ۱۰ درجه سانتیگراد زیر صفر و اسدآباد با پنج درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

وی اظهار کرد: بیشینه دمای هوای شهر همدان در ۲۴ ساعت گذشته یک درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه دمای شهر نیز هفت درجه سانتیگراد زیر صفر به ثبت رسیده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید