هشدار سرویس‌های امنیتی به نتانیاهو/محدودیت‌های ورود به مسجدالاقصی تغییر می‌کند؟

کدخبر: ۶۳۱۳۰۷
اقتصادنیوز: سرویس‌های امنیتی شامل ارتش و شاباک، از نتانیاهو درخواست کرده‌اند درباره محدودیت‌های ورود شهروندان فلسطینی به مسجد الاقصی بررسی‌های جدی انجام دهد.
هشدار سرویس‌های امنیتی به نتانیاهو/محدودیت‌های ورود به مسجدالاقصی تغییر می‌کند؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، رسانه‌های عبری فاش کردند سرویس‌های امنیتی شامل ارتش و شاباک، از «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درخواست کرده‌اند تا درباره محدودیت‌های ورود شهروندان فلسطینی به مسجد الاقصی بررسی‌های جدی را انجام دهد و در صورت امکان در این تصمیم بازنگری کند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی در این باره گزارش داد: دستگاه‌های امنیتی در گزارشی هشدار داده‌اند که ممکن است در پی این تصمیم اوضاع کرانه باختری متشنج شود و همزمانی آن با مشغول بودن ارتش رژیم صهیونیستی در چند جبهه باعث می‌شود که اسرائیل نتواند این وضعیت را مهار کند.

سرویس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی در گزارش خود به نتانیاهو از افزایش ۸۸ درصدی عملیات‌های مسلحانه ضد صهیونیستی طی سال جاری میلادی در کرانه باختری و قدس خبر داده و اعلام کرده‌اند که از ابتدای سال جاری میلادی تا کنون ۵۰۰ حادثه امنیتی در قدس و کرانه باختری رخ داده است.

خبر مرتبط
امروز در مسجد الاقصی چه خبر بود ؟

اقتصادنیوز : تدابیر نیروهای اسرائیل امروز مانع از رسیدن نمازگزاران برای برپایی نماز جمعه در مسجد الاقصی شد.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی همچنین گزارش داد که «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم اشغالگر امروز 2 نشست امنیتی در این باره برگزار خواهد کرد که یکی از آنها با حضور «هرتزی هالوی» رئیس ستاد ارتش و رئیس شاباک و جلسه دوم در مقر فرماندهی مرکزی ارتش رژیم اشغالگر برگزار خواهد شد.

پیشتر شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی گزارش کرده بود که بنیامین نتانیاهو تصمیم «ایتامار بن گویر» وزیر تندرو امنیت داخلی این رژیم مبنی بر محدود کردن ورود فلسطینی‌ها به داخل مسجدالاقصی در ماه رمضان را پذیرفته است.

قبل از آن شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داده بود ایتامار بن گویر از کابینه این رژیم خواست تا مانع ورود فلسطینیان زیر ۷۰ سال ساکن کرانه باختری، شهر قدس و داخل سرزمین‌های اشغالی به مسجد الاقصی شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید