مرد سالخورده ۱۰۱ ساله پای صندوق رای آمد

کدخبر: ۶۳۱۷۰۱
اقتصادنیوز: پیرمرد ۱۰۱ ساله ساکن روستای سهیلی در غرب شهرستان قشم امروز با شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری رای خود را به صندوق انداخت.
مرد سالخورده ۱۰۱ ساله پای صندوق رای آمد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، «محمد صلغی» پیرمرد ۱۰۱ ساله ساکن روستای سهیلی در غرب شهرستان قشم  که متولد ۱۳۰۱ و از بناهای قدیمی روستای سهیلی است تا حد امکان در تمامی انتخابات ها حضور داشته است.

این مرد سالخورده و کهنسال سرزمین آب و آفتاب برای مشارکت در تعیین سرنوشت خود و منطقه خود به تنهایی به شعبه اخذ رای مراجعه و به نامزد منتخب خود رای داد.

خبر مرتبط
حضور آیت الله جوادی آملی در انتخابات مجلس شورای اسلامی

اقتصادنیوز: آیت الله جوادی آملی گفت: با تاکید بر اینکه نیازمند کار خوب از افراد خوبی هستیم، خاطرنشان کرد: اصلاً امکان ندارد فردی با کار بد و اختلاس آبرومند شود.

حضور این قشموند کهنسال روستای سهیلی جزیره قشم در شعب اخذ رای برای نسل جوان و دیگر رای دهندگان بسیار جالب توجه بود و این حرکت نشان از زنده بودن حس وطن پرستی و میهن دوستی اقشار ملت ایران دارد.

رای گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از ساعت هشت امروز جمعه یازدهم اسفند در سراسر کشور آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از معاملات بازار سرمایه؛

      اقتصادنیوز: در معاملات یکشنبه، ۵۹ نماد صف خرید داشتند و ۷۱ نماد با صف‌ فروش مواجه بودند. مجموع ارزش صف‌های خرید با افت…

    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید