جهاد اسلامی قتل عام آوارگان گرسنه در میدان النابلسی غزه را محکوم کرد

کدخبر: ۶۳۲۲۰۴
اقتصادنیوز: جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای قتل عام آوارگان گرسنه در میدان النابلسی غزه را محکوم کرد.
جهاد اسلامی قتل عام آوارگان گرسنه در میدان النابلسی غزه را محکوم کرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، در بیانیه جنبش جهاد اسلامی در این باره آمده است: نیروهای اشغالگر صدها شهروند را که در انتظار کامیون‌های آرد برای سیر کردن کودکان گرسنه خود گردهم آمده بودند، هدف قرار دادند.

خبر مرتبط
انتقاد تند و تیز «بورل» از جنایت اخیر اسرائیل در غزه

اقتصادنیوز: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا کشتار مردم غزه هنگام دریافت کمک‌های بشردوستانه توسط ارتش اسرائیل را غیرقابل توجیه خواند و گفت: مسئولیت این حادثه بر عهده محدودیت های اعمال شده توسط ارتش رژیم صهیونیستی است.

جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد: این جنایت تجاوزکارانه جدید، شاهد دیگری بر ماهیت جنایتکارانه رفتار ارتش رژیم اشغالگر است.

در بیانیه جهاد اسلامی تاکید شده است: تجاوزات رژیم صهیونیستی سقوط مهیبی را برای به اصطلاح «جامعه بین‌المللی» به ثبت رساند؛ چراکه چشمانش را بر روی این نسل‌کشی بسته است. جامعه بین‌المللی طرفی است که مجوز کشتار را به اشغالگران داده است و مقاومت مردم ما را در برابر این تجاوز مستمر جرم انگاری کرده است.

خبر مرتبط
واکنش پاکستان به جنایت جدید اسرائیل در غزه

اقتصادنیوز: پاکستان قتل‌عام دیروز مردم غزه توسط اسرائیل را که در صف دریافت کمک‌های بشردوستانه بودند، محکوم کرد

پنجشنبه گذشته، رژیم صهیونیستی هزاران آواره گرسنه را که در میدان النابلسی غزه منتظر دریافت غذا بودند، هدف قرار داد و در این جنایت ۱۱۲ شهروند فلسطینی شهید و حدود ۸۰۰ تن دیگر زخمی شدند.

جنگ علیه نوار غزه در حالی وارد یکصد و چهل و نهمین روز خود شده که وزارت بهداشت غزه روز شنبه، شمار شهدای فلسطینی را از آغاز تجاوزگری ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه در هفتم اکتبر (۱۵ مهر) را ۳۰ هزار و ۳۲۰ نفر و شمار زخمی ها را ۷۱ هزار و ۵۳۳ نفر اعلام کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید