قاتل زنان شرق تهران پیدا شد

کدخبر: ۶۳۲۴۶۷
اقتصادنیوز : مرد جوان که می توانست خفاش شب دوم تهران شود پس از دومین قتل زن جوان و کشف جسدش در خاور شهر با تیزهوشی پلیس دستگیر شد.
قاتل زنان شرق تهران پیدا شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  رکنا، اوایل دی ماه سال جاری سناریوی کشف جسد زن جوانی در منطقه خاورشهر به پلیس مخابره شد و همین کافی بود تا تیمی از کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران برای بررسی ها بیشتر در محل کشف جسد حاضر شوند.

کارآگاهان در تحقیقات میدانی پی بردند که زن جوان به دست عامل جنایت خفه شده و پس از قتل در محل کشف جسد رها شده است و پس از شناسایی هویت زن جوان مشخص شد که خودروی پراید این زن نیز به سرقت رفته است و فرضیه قتل برای سرقت پیش روی تیم جنایی قرار گرفت.

تحقیقات پلیسی ادامه داشت و هیچ ردی از عامل این جنایت به دست نیامد و خودروی سرقتی زن جوان نیز پیدا نشد.

تجسس های پلیسی ادامه داشت تا اینکه صبح روز شنبه 12 اسفند ماه دختر جوانی با حضور در پلیس خاورشهر از ناپدید شدن مادرش خبر داد.

دختر جوان در تحقیقات پلیسی گفت: مادرم راننده تاکسی اینترنتی بود و شامگاه جمعه برای بردن یک مسافر از قرچک ورامین به زمان آباد سوار بر خودروی کوئیکش شد و از خانه خارج شد اما بعد از آن دیگر اطلاعی از او نداریم و تا صبح منتظر ماندیم تا اینکه دیدم از حساب بانکی مادرم به حساب یک مرد پول منتقل شد و احتمال می دهیم برای مادرم اتفاقی افتاده باشد چون هرچه با موبایلش تماس می گیریم جوابگو نیست.

بدین ترتیب مرد جوان که پول های زن گمشده به حسابش واریز شده بود توسط تیم جنایی شناسایی شد اما این مرد وقتی فهمید پلیس در تعقیبش است با خانواده دختر جوان تماس گرفت و ادعا کرد مادر شما توسط یک مرد اهل کشور افغانستان به قتل رسیده و از محل دفن جسد اطلاع دارد.

ماموران در این مرحله با اطلاعات به دست آمده از مرد جوان که امیر نام دارد به روستای زمان آباد رفته و جسد زن 47 ساله را که با روسری به قتل رسیده بود از زیر خاک بیرون کشیدند.

با ماجرای کشف جسد در ساعت 30 دقیقه بامداد دوشنبه 14 اسفند ماه سناریوی کشف جسد به کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران مخابره شد و تیم جنایی با حضور در محل مرد جوان را که امیر نام داشت را هدف تحقیق قرار دادند و زمانیکه برای بازرسی به خانه مرد مرموز رفتند با خودروی پراید سرقتی زن جوان که 2 ماه قبل جسدش پیدا شده بود به دست آمد.

امیر 35 ساله که دیگر راهی جز اعتراف نداشت در همان تحقیقات ابتدایی پرده از 2 جنایت هولناک برداشت.

مرد جوان در اعترافاتش گفت: نخستین قتل را زمانی بود که یکی از دوستانم  با زن جوانی که در ارتباط بود در یک کارگاه لوسترسازی در خاورشهر قرار داشت و من هم در آنجا بودم که وقتی زن جوان وارد آنجا شد او را هدف نیت شیطانی خود قرار داده و سپس با روسری خفه اش کردم و سپس جنازه اش را در خودرویش گذاشتم.

وی افزود: هوا تاریک بود و جسد را در بیابان های اطراف خاورشهر رها کردم و خودرویش را به سرقت بردم تا اینکه تصمیم گرفتم زن دیگری را هدف خود قرار دهم.

این مرد که می توانست خفاش شب دوم تهران باشد و با قتل های سریالی زنان جا پای قاتلان سریالی تاریخ ایران بگذارد در ادامه گفت: در دومین نقشه ام درخواست تاکسی اینترنتی کردم که راننده اش یک زن بود وقتی به محل آمد سوار بر خودرویش شدم و در مسیر بودیم که دیدم زن جوان با گوشی اش کار بانکی می کند که رمز گوشی اش را به خاطر سپردم و سپس تصمیم به اجرای نقشه شیطانی ام گرفتم.

این مرد ادامه داد: در یک محل خلوت و با تهدید زن جوان را هدف قرار دادم و سپس او را به قتل رساندم و برای اینکه ردی از او به دست نیاید جسدش را خاک کردم و در ادامه با در اختیار داشتن رمز بانکی و رمز گوشی موبایلش به حساب خودم پول واریز کردم.

وی گفت: وقتی متوجه شدم پلیس به دنبالم است تصمیم گرفتم قتل زن جوان را به گردن یک مرد افغان بیندازم و خودم را به عنوان شاهد ماجرا معرفی کنم اما پیدا شدن خودروی سرقتی اولین قربانی ام راز قتل هایم را فاش کرد.

بنا بر این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر به دستور مقام قضایی در اختیار کاراگاهان اداره 10 پلیس اگاهی تهران قرار گرفته است.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید