تعیین تکلیف زمان دقیق برگزاری دربی 103 طی 24 ساعت آینده

کدخبر: ۶۳۳۲۹۹
اقتصادنیوز: مسئول برگزاری رویدادهای سازمان لیگ فوتبال کشور در خصوص تعویق دیدار استقلال و پرسپولیس در هفته بیستم گفت: تکلیف دربی ۱۰۳ پایتخت ۲۴ ساعت آینده مشخص خواهد شد.
تعیین تکلیف زمان دقیق برگزاری دربی 103 طی 24 ساعت آینده

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، سهیل مهدی مسئول برگزاری رویدادهای سازمان لیگ فوتبال کشور در خصوص تعویق دربی ۱۰۳ پایتخت گفت: این صحبت‌ها را بیشتر در رسانه‌ها دیدم اما خوب قبل از آن سوال‌هایی از سوی سازمان‌ها و نهادهای نظارتی ایجاد شد که فکر می‌کنم این سوال‌ها باعث شده این تصور در رسانه‌ها به وجود بیاید که دربی ۱۰۳ به تعویق خواهد افتاد.

وی در خصوص اینکه آیا دیدار استقلال و پرسپولیس برگزار خواهد شد یا خیر افزود: در این باره باید بگویم که ما پیش از اینکه استعلامی از ما در خصوص بازی‌های حساسی همچون دربی گرفته شود ما لیست بازی‌های بین المللی و حساس لیگ را که میدانیم ازدحام جمعیت خواهیم داشت را به مسؤولان مربوطه ارسال می‌کنیم. بنابر صحبت‌ها و استعلام هوایی که صورت گرفته شده سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال خود را موظف می‌داند تا در این خصوص پاسخگو باشد.

مهدی با بیان اینکه منتظر تصمیمی نهادهای مربوطه در این خصوص هستیم عنوان کرد: قرار شده است در خصوص برگزاری دربی ۱۰۳ پایتخت نهادها و سازمان‌های مربوطه تصمیمات نهایی را بگیرند و به ما اعلام کنند چرا که برنامه‌ای که ما اعلام کرده‌ایم بر اساس استعلام‌های موجود بوده است و در حال حاضر آماده برگزاری این دیدار هستیم و شرایط کاملاً فراهم است اما تابع نظارات و تصمیمات نهادهای مربوطه هستیم. ولی پیش بینی می‌شود ظرف ۲۴ ساعت آینده تکلیف برگزاری این مسابقه مشخص شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید