اعتیاد جوبایدن به این داروها/رئیس‌جمهور آمریکا محرک مصرف می‌کند؟

کدخبر: ۶۳۳۴۸۵
اقتصادنیوز: یک روانپزشک با مقایسه رفتار و صحبت بایدن در سخنرانی سالانه و قبل از آن، گفت که احتمالا او قبل از سخنرانی داروی محرک استفاده کرده است.
اعتیاد جوبایدن به این داروها/رئیس‌جمهور آمریکا محرک مصرف می‌کند؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، کارول لیبرمن، روانپزشک آمریکایی که بیماران سالمند مبتلا به زوال عقل را تحت درمان قرار می دهد، گفت: جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده در طول سخنرانی خود در کنگره طوری به نظر می‌رسید که گویی قبلاً از محرک‌هایی برای پوشاندن زوال شناختی استفاده کرده است.

به گفته این روانشناس، سرعت و حجم گفتار او ممکن است نشانه‌ای از مصرف آدرال، یک داروی حاوی آمفتامین یا داروی دیگری با ترکیب مشابه باشد.

لیبرمن به واشنگتن تایمز گفت: «اگر به نحوه رفتار جو بایدن که معمولاً   آهسته (صحبت می‌کند) و تلو تلو می خورد و با سستی راه می رود نگاه کنید و آن را با سخترانی اش در کنگره که پرشور و عصبانی بود، مقایسه کنید، متوجه تفاوت خواهید شد.

خبر مرتبط
جو بایدن با نتانیاهو قهر کرد؟/وعده‌ای که اسرائیل به آن عمل نکرد

اقتصادنیوز: یک رسانه خبری از عدم تمایل رئیس جمهور آمریکا به گفت‌وگوی تلفنی با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پس از وقوع حادثه میدان «النابلسی» خبر داد.

او همچنین خاطرنشان کرد که ژست‌های بایدن در طول سخنرانی برای او بسیار غیرمعمول بود. مخصوصاً معمولاً بر منبر تکیه می‌کرد، اما این بار اغلب با حرکات اشاره می‌کرد و دست‌هایش را با سرعت حرکت می‌داد.

مقامات کاخ سفید پیش از سخنرانی بایدن در کنگره گمانه زنی‌ها در مورد احتمال مصرف مواد مخدر را رد کردند. با این حال، او بسیار تهاجمی و پرشور بود که همین باعث تعجب است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید