راه 5 روستای لرستان بسته شد

کدخبر: ۶۳۵۷۵۰
بارش شدید باران از بامداد امروز و بالا آمدن آب رودخانه کشکان سبب بسته شدن جاده و قطع آب آشامیدنی ۵ روستای شهرستان معمولان شد.
راه 5 روستای لرستان بسته شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان با اشاره به بالا آمدن سطح آب رودخانه کشکان از بسته شدن راه و قطع آب آشامیدنی پنج روستا از توابع شهرستان معمولان خبر داد.

مهدی پازوکی روز سه شنبه با اشاره به فعالیت سامانه قوی بارشی و هشدار وضعیت قرمز در استان، اظهار کرد: بارش شدید باران از بامداد امروز و بالا آمدن آب رودخانه کشکان سبب بسته شدن جاده و قطع آب آشامیدنی ۵ روستای شهرستان معمولان شد.

خبر مرتبط
آماده باش سراسری در این استان/ هشدار صادر شد

شفیق اظهار کرد: از عصر سه شنبه ۲۹ اسفند بارش ها در خراسان شمالی شروع می شود.

وی ادامه داد: اکنون نیروهای خدمات‌رسان به منظور امداد رسانی در این مناطق حضور دارند.

مدیرکل مدیریت بحران بیان کرد: به سبب مخاطره و رانشی بودن برخی از مناطق و با توجه به دستور استاندار ساکنان روستای «کمپ گنجعلی» از توابع «درب گنبد» شهرستان کوهدشت به مهمان‌سرای امامزاده محمد منتقل شدند.

وی اظهار کرد: همچنین گردنه «پای آستان» (در مسیر کوهدشت - گراب) بسته است و مسیر کوهدشت - کوهنانی و گراب به عنوان راه جایگزین در نظر گرفته شد.

پازوکی بر لزوم رعایت موارد ایمنی و توجه به هشدارهای این ستاد تاکید کرد و گفت: هموطنان ضمن خودداری از سفرهای بین شهری، از هرگونه توقف در مناطق پرخطر، بستر رودخانه‌ها، حاشیه پل‌ها و مسیل‌ها جدا خودداری کنند.

وی افزود: همه نیروهای عملیاتی و امدادی استان با توجه به صدور هشدار قرمز هواشناسی در حالت آماده باش هستند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید