جزییات بازداشت شرور فراری پس از قمه‌کشی در نعمت آبادتهران

کدخبر: ۶۴۹۵۵۷
اقتصادنیوز : رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری شروری که با قمه‌کشی و ایجاد نزاع اقدام به برهم زدن نظم عمومی کرده بود، خبر داد.
جزییات بازداشت شرور فراری پس از قمه‌کشی در نعمت آبادتهران

 سرهنگ علی قاسم پور در تشریح جزئیات این خبر گفت: به‌دنبال قدرت نمایی یکی از اراذل و اوباش محله نعمت آباد که اقدام به قمه کشی و برهم زدن نظم عمومی کرده بود، دستگیری وی در دستورکار ماموران پلیس پیشگیری تهران بزرگ قرار گرفت.

وی با بیان اینکه متهم با برهم زدن نظم عمومی باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده بود، افزود: متهم  قبل از حضور ماموران پلیس  از محل متواری شده بود. در همین راستا نیز ماموران با ترفندهای نوین  پلیسی موفق به موقعیت‌یابی متهم شده و موفق شدند که با اقدامات فنی پلیسی هویت و مخفیگاه این فرد را مورد شناسایی قرار دهند.

قاسم‌پور با بیان اینکه هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای مربوطه اخذ شد، گفت: ماموران در یک عملیات منسجم پلیسی متهم را در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.  

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه متهم به اتهام درگیری دسته جمعی، تهدید و ورود به عنف و تخریب خودرو، تحت تعقیب بود، گفت: این فرد در مقر انتظامی تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن به جرم خود و اخلال در نظم و امنیت و تخریب خودرو شهروندان اعتراف کرد. در ادامه نیز برای متهم پرونده‌ای تشکیل شد و این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. تحقیقات تکمیلی در این خصوص درحال انجام است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی