آمریکا رسما دروغ می گوید/ آقای میرسلیم لخت ها در کدام خیابان هستند؟

کدخبر: ۵۲۹۸۵۸
اقتصادنیوز در گزارش زیر مروری بر برخی خبرهای سیاسی داشته است.
آمریکا رسما دروغ می گوید/ آقای میرسلیم لخت ها در کدام خیابان هستند؟

به گزارش اقتصادنیوز، انتقاد تند سخنگوی وزارت خارجه از رفتار آمریکا یکی از مهمترین خبرهای روز گذشته بوده است. همچنین اظهارات جنجالی مصطفی میرسلیم واکنش هایی از جمله واکنش نمایندگان را در پی داشت. انتصاب ریشی سوناک به منصب نخست وزیری انگلیس از دیگر خبرهای 24 گذشته بود.

آمریکا رسما دروغ می گوید

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری دیروز انتقاد شدیدی از آمریکا در برخورد با برجام کرد و اظهار داشت که رفتار آمریکایی‌ها بسیار ریاکارانه است و رسماً دروغ می‌گویند. آمریکایی‌ها بارها پیام از کانال‌های مختلف داده‌اند و تاکید بر آمادگی خود برای بازگشت به توافق کرده‌اند.

وی در ادامه سخنان خود ادعای سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مبنی بر اینکه پرسنل ایرانی در کریمه را کذب خواند و آن را جنگ رسانه ای خواند که با اهداف سیاسی برای انحراف افکار عمومی است.

آقای میرسلیم! این لخت ها را در کدام خیابان دیده‌اید؟

سیدمصطفی میرسلیم چهره مطرح جریان اصولگرایی دو روز پیش سخنانی جنجالی درباره حجاب در ایران بیان کرد و گفت: بنده در چند ماه پیش و در چند مورد، آن هم پیش از شکل‌گیری ناآرامی‌ها، افرادی را در خیابان دیدم که لخت مادرزاد بودند. این اتفاقات نشان می‌داد که دشمنان نظام برای ضربه‌زدن به حاکمیت، برنامه داشتند، زیرا ریشه انقلاب اسلامی، فرهنگی و معنوی است. این ادعای جنجالی میرسلیم واکنش هایی در پی داشت، از جمله  علی حدادی، سخنگوی کمیسیون داخلی و شوراهای مجلس با انتقاد از وی بیان کرد که کاش همان نمایندگان مجلس از او می‌پرسیدند این لخت‌ها را در کدام خیابان و یا کجای شهر دیده است که باقی مردم آنهم در عصر گوشی به دست‌ها ندیده است. 

JXon37pYa0ZA

ریشی سوناک نخست وزیر انگلیس می شود

در روزهای گذشته خبرهایی مبنی از نامزد شدن ریشی سوناک وزیر اسبق دارایی انگلیس برای پست ریاست جمهوری انگلیس منتشر شد. علاوه بر آن «بوریس جانسون» نخست وزیر اسبق انگلیس شامگاه یکشنبه از انصراف خود برای تصدی رهبری حزب محافظه کار انگلیس خبر داد و فضا برای سوناک باز شد و روز گذشته فقط وی برای رهبری حزب نامزد شده و جانشین لیز تراس و نخست وزیر جدید انگلیس شد.سوناک به عنوان اولین نخست وزیر غیر بومی، رنگین پوست و غیر سفید شناخته می شود.

اوکراین به دنبال استفاده از «بمب کثیف»!

دو روز پیش سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه در تماس تلفنی با بن والاس وزیر دفاع بریتانیا درباره استفاده کی یف از «بمب کثیف» هسته ای هشدار داد که ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین واکنش نشان داد و آن را ادعایی نادرست خواند. وی در پیامی ویدئویی از غرب خواست تا پاسخی سخت به روسیه بدهند و حمایت خود از کی‌یف را بیشتر کند.

روز گذشته «ایگور کریلوف» فرمانده نیروهای دفاع زیستی، شیمیایی و پرتویی روسیه با تکرار ادعای شویگو درباره بمب کثیف بر آن تاکید کرد و گفت: هدف چنین تحریکاتی متهم کردن روسیه به استفاده از سلاح کشتار جمعی در جبهه اوکراین است تا بتواند یک کارزار سنگین ضد روسی را در تمام جهان به راه اندازد و اعتماد جهانی به روسیه را تضعیف کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید