توصیه هشدارآمیز روسیه به سفیر جدید آمریکا

کدخبر: ۵۴۳۷۷۸
اقتصادنیوز: یک مقام ارشد وزارت خارجه روسیه خطاب به سفیر جدید آمریکا گفت: از گام نهادن در مسیر اسلاف خود در جهت مداخله در امور داخلی روسیه خودداری کند.
توصیه هشدارآمیز روسیه به سفیر جدید آمریکا

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، روسیه به سفیر جدید آمریکا دراین کشور توصیه کرد تا از مداخله در امور داخلی مسکو بپرهیزد.

خطر درگیری مستقیم آمریکا و روسیه در اوکراین قوت گرفت

تاس گزارش داد، «الکساندر دارچیف» رئیس بخش آمریکای شمالی وزارت امور خارجه روسیه در مصاحبه ای اعلام کرد که روسیه به «لین تریسی» سفیر جدید آمریکا در مسکو توصیه می کند که به بهانه همکاری با جامعه مدنی به سوی مداخله در امور داخلی روسیه نرود.

دیپلمات ارشد روسیه در ادامه به سفیر آمریکا تاکید کرد: مهمترین موضوع برای تریسی این است که باید اشتباهات یکی از اسلاف خود را مدنظر قرار داد، که به محض رسیدن به پست سفیری آمریکا (در روسیه) شروع بدی داشت.

دارچیف یادآور شد که سفیر سابق آمریکا در روسیه با دخالت در امور داخلی این کشور تحت عنوان همکاری با جامعه مدنی موجب طرد خود از سوی این کشور شد. بنابراین روسیه به فرستاده جدید آمریکا توصیه می کند از رفتن به این مسیر خودداری کند.

سنای آمریکا روز چهارشنبه به نامزدی «لین تریسی» (Lynne Tracy) به عنوان سفیر این کشور در روسیه رأی داد. وی با ۹۳ رأی موافق در برابر ۲ مخالف مورد تأیید سنای آمریکا قرار گرفت. «لین تریسی» تا چند رو گذشته سفیر آمریکا در ارمنستان بود و پیشتر هم مشاور ارشد امور روسیه در وزارت خارجه آمریکا بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید