عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

اروپایی‌ها باید سرافکنده ۲ جنگ جهانی باشند

کدخبر: ۵۵۰۲۴۶
اقتصادنیوز: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: نظام غرب به ویژه اروپایی‌ها باید سرافکنده ۲ جنگ جهانی و میدان دادن به گروه‌های تروریستی همچون منافقان و حامیان آنها باشند که هیچ وقت نتوانستند این لکه ننگ را از دامن خود پاک کنند.
اروپایی‌ها باید سرافکنده ۲ جنگ جهانی باشند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: آمریکا و اروپا سال‌ها است که از کارکرد و شایستگی سپاه پاسداران به واهمه افتاده و هراس حقیقی در دل دارند.

تظاهرات گسترده ضدنتانیاهو در تل آویو و حیفا+فیلم

محمود عباس‌زاده مشکینی اظهار کرد: حرکت اخیر پارلمان اروپا در تهیه پیش‌نویس قرار دادن سپاه در لیست تروریست، حرکتی گستاخانه و نابخردانه است که قطعاً فردا مجلس پاسخی دندان‌شکن به این یاوه‌گویی‌ها و حرکت‌های ضد بشریت خواهد زد.

وی تصریح کرد: هر چند پارلمان اروپا این پیشنهاد را به صورت پیش‌نویس برای تصویب به شورای اروپا داده اما این حرکت نشان می‌دهد که غرب از سیلی سپاه به کمر داعش و سایر گروه‌های ضد بشریت به شدت واهمه دارند و ترس آنها از قدرت گرفتن این نیروی ارزشی و اعتقادی است که هیچ وقت در سنگر تروریست خود را پنهان و نمایان نمی‌کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: نظام غرب به ویژه اروپایی‌ها باید سرافکنده ۲ جنگ جهانی و میدان دادن به گروه‌های تروریستی همچون منافقان و حامیان آنها باشند که هیچ وقت نتوانستند این لکه ننگ را از دامن خود پاک کنند.

واکنش سخنگوی وزارت خارجه به هتک حرمت به قرآن کریم در سوئد

عباس‌زاده مشکینی افزود: همین منافقانی که امروز غرب سنگ آنها را به سینه می‌زند، زمینه‌ساز کشتار فجیع و جنایت علیه ۱۷ هزار مرد، زن و کودک در این کشور بوده و به جای تروریسم خطاب کردن سپاه، باید چنین مجموعه‌هایی مورد مذمت و محکومیت قرار گیرند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی با اقدام مقابله به مثل با این حرکت خبیث اروپایی‌ها در حال تدارک اقدامی عملی است تا نشان دهد این سناریوی غرب ناشی از خوی استکباری و استبدادی آنها است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر نیروهای مسلح خود به ویژه ارتش، سپاه و نیروی انتظامی در صحنه دفاع از این مرز و بوم و ملت همواره و عزتمندانه در صحنه‌ها حاضر شده و هیچ وقت چنین حرکت‌های گستاخانه و بی‌شرمانه نمی‌تواند مانعی بر سر رسیدن اهداف متعالی باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید