حقیقت پور: امیدوارم جفا شورای نگهبان به لاریجانی تکرار نشود

صندلی لرزان ریاست زیر پای قالیباف /چپ لاریجانی برای کاندیداتوری پُر است؟

کدخبر: ۵۵۶۲۹۵
حقیقت پور در واکنش به احتمال کاندیداتوری لاریجانی در انتخابات 1402، گفت: من نمی دانم ایشان می آید یا خیر. اما، با توجه به اتفاقات سال گذشته به لحاظ روحی، نیاز به آرامش بیشتر و ریکاوری دارند.
صندلی لرزان ریاست زیر پای قالیباف /چپ لاریجانی برای کاندیداتوری پُر است؟

به گزارش اقتصادنیوز، هنگامه انتخابات که می شود بازار گمانه زنی های انتخاباتی هم داغ می شود. این روزها نیز برخی از محافل سیاسی و رسانه ای خبر از کاندیداتوری علی لاریجانی در انتخابات مجلس دوازدهم می دهند

اما با توجه به حضور محمد قالیباف و تکیه او بر صندلی ریاست مجلس آیا در انتخابات آینده شاهد تقابل لاریجانی و قالیباف خواهیم بود؟

سورپرایز لاریجانی در انتخابات 1402 /میانه روها منتظر یک پاسخ!

دیدار های لاریجانی انتخاباتی نیست

منصور حقیقت پور، از چهره های نزدیک به علی لاریجانی در گفتگو با اقتصادنیوز، با اشاره به خبر دیدار انتخاباتی لاریجانی با نمایندگان ادوار گفت: من که از رفقا و نزدیکان آقای لاریجانی هستم، خبر ندارم که ایشان قصد ورود به انتخابات را دارد یا خیر. ایشان 12 سال یعنی 3 دوره رئیس مجلس بودند که هر دوره 290 نماینده دارد. فرضا با حدود 500 نماینده دوست و آشنا هستند که دیدار با آنان به معنای حضور در انتخابات نیست. 

نظر علی لاریجانی برای کاندیداتوری در انتخابات آینده از زبان باهنر 

لاریجانی نیاز به ریکاوری دارد

این فعال سیاسی اصولگرا، در واکنش به احتمال کاندیداتوری لاریجانی در انتخابات 1402، گفت: من نمی دانم ایشان می آید یا خیر. اما، با توجه به اتفاقات سال گذشته به لحاظ روحی، نیازمند آرامش بیشتر و ریکاوری هستند. 

حقیقت پور

وی درباره تقابل لاریجانی و قالیباف در انتخابات آینده گفت: تقابل نیست عرضه کردن خود در میدان رقابت است. اطلاعی ندارم که آقای قالیباف یا لاریجانی برای انتخابات می آیند یا خیر اما، هرکسی می تواند خود را در انتخابات عرضه کند و مردم باید به او رای بدهند. 

 شاید مجلس آینده برای قالیباف نباشد

حقیقت پور درباره رقابت حامیان لاریجانی و قالیباف در انتخابات نیز خاطر نشان کرد: فکر نمی کنم که رقیب باشند. اصولگرایی حزب نیست بلکه طیفی است که همه جریان ها را دارد. جبهه پایداری یکی از جریان های تندرو است یا جریان های معتدل تری که درون طیف اصولگرایی وجود دارد، ترجیحا رفتارهای گوناگونی هم دارند. 

وی افزود: آقای لاریجانی هم می تواند از ظرفیت حمایت اصولگرایان، اعتدالیون و بخشی از اصلاح طلبان استفاده کند و در همین راستا، شاید مجلس آینده برای قالیباف نباشد. 

امیدارم شورای نگهبان ظلم خود را تکرار نکند

این چهره نزدیک به لاریجانی درباره روی احتمال رد صلاحیت دوباره رئیس سابق مجلس هم گفت: نمی دانم ایشان کاندیدا می شود یا خیر، اما امیدوارم شورای نگهبان به توصیه های رهبری گوش کند و ظلم و جفا تکرار نشود. 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید