اف.بی.آی به دنبال این گروه است/ هشدار درباره خطر شورش دوباره در آمریکا

کدخبر: ۶۰۲۳۳۲
اقتصادنیوز: نشریه آمریکایی نیوزویک فاش کرد که در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هواداران ترامپ تحت نظر اف.بی.آی قرار دارند.
اف.بی.آی به دنبال این گروه است/ هشدار درباره خطر  شورش دوباره در آمریکا

 به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، در آستانه انتخابات سرنوشت‌ساز ریاست جمهوری آمریکا (۲۰۲۴) یک نشریه آمریکایی گزارش داده اف‌بی‌آی از بیم بروز شورش داخلی در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ هواداران دونالد ترامپ را تحت نظر گرفته است.

نشریه آمریکایی نیوزویک روز پنجشنبه گزارش داد که با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا، پلیس فدرال آمریکا (FBI) از بیم وقوع هجوم مجدد هواداران دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا به ساختمان کنگره آمریکا (کاپیتول) در نظر دارد فعالیت دسته‌های حامیان ترامپ را زیر نظر قرار بگیرد.

بر اساس اطلاعات محرمانه‌ای که «نیوزویک» کسب کرده است، اف‌بی‌آی در آمریکا در سندی بدون اشاره به فعالیت حزب یا تابعیت سیاسی گروه خاصی از وجود چالشی که آن را رویارویی با «تروریسم داخلی» عنوان کرد در آستانه انتخابات آتی آمریکا خبر داد.

بر اساس این گزارش، پلیس فدرال آمریکا از چالش مخالفان دولت کنونی بایدن و حامیان دونالد ترامپ در آستانه انتخابات سرنوشت ساز این کشور یاد کرده است.

یکی از مقامات این دفتر که خواست نامش فاش نشود، گفت: «اف‌بی‌آی در وضعیت تقریباً دشواری قرار گرفته است.»

وی افزود که دفتر تحقیقات فدرال آمریکا مصمم است تا آنچه را که از طرفداران سرسخت ترامپ به عنوان «تروریسم داخلی» از آن یاد کرد را مهار کند و از تکرار حمله به ساختمان کنگره جلوگیری کند.

نیوزویک در مصاحبه با بیش از ۱۰ مقام دولتی فعلی و سابق متخصص در عرصه تروریسم اذعان کرده که غالب کارشناسان موافق هستند که فضای حزبی و انتخاباتی کنونی به طور خطرناکی با خطر نه تنها خشونت، بلکه تهدید «جنگ داخلی» در شدیدترین سناریوها همراه خواهد بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید